וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTC שבשליטת קרדן ואזורים תקים פרויקט למסחר, משרדים ומלון במרכז העיר קרקוב בפולין

שלומי גולובינסקי

24.7.2001 / 11:46

GTC פולין הודיעה היום על רכישת 57 דונם במרכז העיר קרקוב שבפולין, בעסקה שהיקפה כ-9 מיליון דולר

GTC פולין שבשליטת קרדן ואזורים הודיעה היום על רכישת 57 דונם במרכז העיר קרקוב שבפולין, בעסקה שהיקפה כ-9 מיליון דולר. בכוונת החברה להקים בשטח זה קומפלקס מסחר, משרדים ומלון על שטח של כ-90 אלף מ"ר, שייפתח בעוד כשנתיים. מדובר בפרויקט גדול, שיצטרף לפרויקט נוסף שמקימה החברה בקרקוב בהיקף של 40 אלף מ"ר, שתחילת בנייתו צפויה בקרוב.

GTC החליטה להרחיב את היקף פעילותה בקרקוב בשל היותה מרכז העסקים השני בגודלו בפולין לאחר ורשה. פעילות החברה בקרקוב משתלבת עם האסטרטגיה של פיתוח בערים גדולות נוספות בפולין, כגון פוזנן ו-וורצלב, בהן כבר החלה החברה בפעילות.

קרדן נדל"ן נכנסה בשנת 1994 לפעילות של ייזום ופיתוח נדל"ן במזרח אירופה. בשלב ראשון הוקמה GTC פולין, שכיום נמנית על חברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בפולין, ושותפה בה כיום גם חברת אזורים, שבבעלותה נכסי נדל"ן בהיקף של למעלה מ-800 אלף מ"ר. היקף הפעילות של קבוצת קרדן עצמה במזרח אירופה, ובכלל זה בהונגריה וברומניה, מגיע לכמיליון מ"ר.

לפעילות קרדן במזרח אירופה שותפים דויטשה בנק, סיטיבנק והבנק האירופי לפיתוח, ה- EBRD. בשנתיים האחרונות גייסה GTC פולין כ-300 מיליון דולר, בגיוס הנחשב לאחד מגיוסי ההון גדולים שנעשו במזרח אירופה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully