וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החב' לישראל מבקשת לאשר מענק של 1.26 מ' ש' לעידן עופר

נתן שבע וטל לוי

21.6.2006 / 11:20

עידן עופר כבר קיבל מענק של 1.2 מיליון שקל בגין הרווחים של 2005 לפי חוזה העסקתו


האסיפה הכללית בחברה לישראל, שבשליטת הפלג המשפחתי של סמי עופר, מתבקשת לאשר ליו"ר החברה עידן עופר מענק של כ-1.3 מיליון שקל בגין שנת 2005. בכך יוכפל המענק השנתי אותו יקבל עופר בגין אותה שנה.

עופר זכאי גם כך לבונוס של שמונה משכורות חודשיות כ-1.24 מיליון שקל מדי שנה מתוקף חוזה העסקתו שמותנה ברווח נקי של החברה לישראל. ללא הבונוס, שיאושר ככל הנראה באסיפה הכללית ב-1 באוגוסט, הסתכמה עלות שכרו של עופר ב-2005 ב-4.4 מיליון שקל.

דירקטוריון החברה, שמבקש לאשר את הבונוס, לא חוסך בשבחים ובמלים על פעילותו וניסיונו של עופר ומוקיר את "נכונותו של עופר להמשיך ולכהן כיו"ר". וכך כתוב בנימוקי הבקשה: "בהתחשב בתרומתו הרבה והמשמעותית של מר עידן עופר לפעילותן של החברה והחברה הבנות וכן בהתחשב בכישוריו ובניסיונו של מר עידן עופר... נכונותו של מר עידן עופר להמשיך ולכהן הן כיו"ר פעיל של החברה והן כיו"ר פעיל של צים ולהמשיך והקדיש מזמנו, מרצו ומומחיותו לעסקי החברה וחברות הבנות שלה משרתים את ענייני החברה והחברות הבנות שלה והינן לטובתה".

המענק נקבע בהתחשב ברווחי החברה וצים. רווחי החברה לישראל צמחו ב-15% ב-2005 לרווח נקי של 1.59 מיליארד שקל, כאשר רווחי צים עלו ב-8% ל-187 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully