וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מאבד 0.25% ל-4.45 שקלים

טל לוי

22.6.2006 / 15:35

לאומי: בימים האחרונים ראינו מחזורים גבוהים במיוחד עם מוכרים רבים מצד אחד מול קונים רבים

הדולר, שהתחזק ב-3 הימים האחרונים, פותח את הבוקר דווקא בירידה של 0.25% לרמה של 4.45 שקלים. היורו מאבד 0.3% ל-5.639 שקלים. אתמול בערב התחזק היורו בשיעור החד ביותר זה שבועיים על רקע התבטאויות של נגיד הבנק המרכזי של אירופה, שהגבירו את ההערכות כי שיעור הריבית בגוש היורו ימשיך לעלות.

הבנק המרכזי של אירופה העלה את שיעורי הריבית 3 פעמים מאז דצמבר, לשיעורה הנוכחי - 2.75%. כלכלנים צופים כי הבנק יעלה את הריבית לשיעור של 3.25% עד סוף השנה, ועשוי להעלות את הריבית גם בשנה הבאה.

"בימים האחרונים ראינו מחזורי מסחר גבוהים במיוחד, כאשר מן הצד האחד ראינו קונים רבים ומן הצד השני מוכרים רבים, כאשר משקלם של שני הצדדים כמעט זהה ולכן ראינו תנודות קלות בלבד", כך אומר ראש דסק נגזרות ריבית בבנק לאומי, צחי אליאש. "המשתתפים במסחר באו מכל קשת המשקיעים: מוסדיים ופרטיים, מקומיים וזרים. כולם משתתפים במסחר".

אליאש מעריך כי הרגיעה בעולם עוזרת לדולר, שאכן נע בשיעורים קלים בלבד. טווח המסחר הצפוי עומד על 4.425 שקלים עד 4.475 שקלים, כאשר אנו נמצאים בדיוק במרכז. "מדובר ברמה נוחה הן למוכרים והן לקונים, כך שסביר שנתנדנד זמן נוסף סביבה", מסכם אליאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully