וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוטכנולוגיה כללית: גידול של 6% ברבעון השני ברווח פרו פורמה שהסתכם ב-5.9 מיליון דולר

חזי שטרנליכט

24.7.2001 / 17:12

הציגה רווח פרו פורמה של 0.1 ס' למניה מדוללת; מכירות תרופת האוקסנדרין צמחו במחצית הראשונה ב-179% והסתכמו ב-17.9 מיליון דולר; מכירות הביוטרופין ירדו ברבעון ב-4%

חברת ביוטכנולוגיה כללית , המייצרת חלבונים מהונדסים גנטית, פירסמה היום את הדו"ח לרבעון השני של 2001, בו היא מדווחת על גידול של 25% ברווח נקי, שהסתכם ב-6.9 מיליון דולר, או גידול של 6% לרבעון הנוכחי ברווח פרו פורמה, שהסתכם ב-5.9 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל.

החברה הציגה במחצית הראשונה הפסד של 29.1 מיליון דולר, או רווח של 15.4 מיליון דולר - פרו פורמה, גידול של 33% ביחס למחצית הראשונה של השנה שעברה. החברה דיווחה על רווח של 0.12 סנט למניה מדוללת ברבעון או רווח פרו פורמה של 0.1 סנט למניה מדוללת, זהה לרבעון המקביל.

הוצאות החברה בדיווח לרבעון גדלו ב-13% והסתכמו ב-18.4 מיליון דולר או גידול ב-19% פרו פורמה ל-19.5 מיליון דולר ביחס לרבעון המקביל. גידול בהוצאות משתקף בגידול הוצאות מחקר ופיתוח, וברכישת חברת "מילוס". כמו כן דיווחה החברה שחל גידול בעלות של המכירות עצמן.

מכירות תרופת האוקסנדרין, תרופה לטיפול באובדן משקל, צמחו במחצית הראשונה ב-179% והסתכמו ב-17.9 מיליון דולר. החברה צופה שברבעון השלישי והרביעי יפחתו המכירות של התרופה לחברת ג'נטיבה ביחס לשני הרבעונים הראשונים.

מכירות תרופות הביוטרופין והביו-לון הסתכמו ברבעון השני ב-5.6 מיליון דולר ו-1.9 מיליון דולר בהתאמה, קיטון של 4% וגידול של 11% בהתאמה ביחס לרבעון המקביל.

מנכ"ל החברה, סים פאס, הביע את שביעות רצונו מכך שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים להכנסות, במחצית השנה הראשונה. "אנו מאמינים שהביצועים ברבעון השני ובחצי השנה הראשונה ממצבים אותנו ביכולת צמיחה משמעותית ביחס לרווח של 0.28 סנט למניה שהשגנו בשנה שעברה", אמר פאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully