וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אמפא השקעות: השילוב בין תיק ההיי-טק שלנו לזה של טים די.סי.אל מפזר את הסיכון ומקטין את עלויות הניהול

גולן פרידנפלד

24.7.2001 / 17:26

פנו אלינו מספר חברות, ציין יצחק שיסגל, ומסר כי הכימיה המקצועית והאישית בינו לבין ההנהלה בדי.סי.אל היתה בין המרכיבים המרכזיים שזירזו את ביצוע העסקה

מנכ"ל אמפא השקעות, יצחק שיסגל, מסר ל-TheMarker.com כי העסקה שבוצעה היום עם טים די.סי.אל, לפיה תעביר אמפא את השקעותיה בתחום ההיי-טק לטים נובעת מהמסקנה כי ניהול תיק של 10 מיליון דולר אינו כדאי, בעיקר משתי סיבות מרכזיות:

האחת, פיזור הסיכון בתיק ההיי-טק של החברה. בפורטפוליו של אמפא נמצאות בעיקר חברות בשלות בהן מחזיקה החברה בשיעורים הנעים בין 1%-5% ובהן גיאו, מיוטק, סמארטלינג ו-MVRC.

בתיק ההשקעות של טים די סי.אל, לעומת זאת, מצויות חברות שההשקעה בהן בוצעה בשלב ה- early stage, כך שחיבורם של שני התיקים יביא לפיזור הסיכון בקרב שני הצדדים.

הסיבה השנייה היא היכולת להקטין את ההוצאות בגין ניהול תיק בסך של 10 מיליון דולר מצד אחד, ומצד שני הכימיה המקצועית והעסקית שיש לשיסגל עם המנהלים הבכירים בדי.סי.אל, בהם דודי סלטון.

"קיבלנו הרבה הצעות לגבי מיזוג אפשרי עם מספר חברות המנהלות תיקי היי-טק, אולם בסוף החלטנו לבחור בדי.סי.אל בשל הסיבות האמורות לעיל", אמר שיסגל.

שיסגל מציין כי אמפא השקעות נשענת כיום על 3 רגליים מרכזיות הכוללות את עסקי הליסינג, עסקי השירותים הפיננסיים ועסקי ההיי-טק, אותם היא לא זונחת אלא מעבירה כאמור לטים די.סי.אל, ותהיה שותפה לאסטרטגיית ההשקעות של חברת הניהול שתוקם על ידי השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully