וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

450 אלף דולר עבור ארוחה עם וורן באפט

TheMarker

23.6.2006 / 14:38

מתמודד במכירה הפומבית של ebay הציע סכום שיא עבור סעודה במחיצתו של האיש השני בעושרו בעולם. ההכנסות לטובת חסרי בית

מתמודד במסגרת המכירה הפומבית המסורתית של ארוחת צהריים עם המשקיע הנודע וורן באפט, הסכים לשלם סכום שיא של יותר מ-450 אלף דולר עבור התענוג - בשעה שעדיין נותרו שישה ימים עד לסיום המכירה הפומבית הנערכת זו השנה הרביעית ברציפות באתר המכירות הפומביות ebay.

הסכום שהציע המתמודד עבור ארוחה עם באפט, האיש השני בעושרו בעולם אחרי ביל גייטס, גבוה באופן ניכר ממחיר השיא שבו נמכרה בשנה שעברה הארוחה - 351 אלף דולר.

המחיר המוצע השנה עבור ארוחת הצהריים עם באפט, שווה ערך למחיר של כחמש ממניות ברקשייר שבבעלותו, אשר גם הן אינן זולות. במסחר בוול סטריט אתמול נסגרו מניות ברקשייר (סימול BRKA) במחיר של 91,980 דולר למניה.

באפט, מנכ"ל חברת ההחזקות ברקשייר התאוויי המחזיק קרוב ל-40% ממניות החברה, חשף באסיפת השנתית של בעלי המניות בחודש שעבר השקעה של ארבעה מיליארד דולר ברכישת 80% מחברת ישקר הישראלית.

באפט, הידוע בכינויו ה"אורקל מאומהה", מוכר מדי שנה את הזכות לארוחה עמו, שההכנסות ממנה ניתנות כתרומה לעמותת "גלייד" מסן פרנסיסקו, המסייעת לחסרי בית ולעניים. באפט החל בשנת 2000 לתרום ארוחות צהריים, והסכום שהתקבל בשנה שעברה היה הגבוה ביותר שהתקבל אי פעם ממכירת ארוחת צהריים עם באפט. בשנת 2004 שילם הזוכה בארוחה סכום נמוך באופן יחסי של 202,100 דולר, עבור הזכות לסעוד בחברת המשקיע האגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully