וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימג'ינג הישראלית קיבלה אישור ממשרד הבריאות לשיווק כמוסת הווידיאו M2A בישראל

צורי דאר

24.7.2001 / 18:36

כן התקבלו אישורים לשיווק הכמוסה גם במדינות האיחוד האירופי ובאוסטרליה; M2A מאפשרת לראות את המעי הדק של החולה באמצעות מצלמה זעירה הנמצאת בכמוסה

חברת גיוון אימג'ינג (Given Imaging) הישראלית הודיעה כי קיבלה אישור ממשרד הבריאות לשווק את מערכת כמוסת הווידיאו M2A בישראל. כן התקבלו אישורים לשיווק הכמוסה במדינות האיחוד האירופי ובאוסטרליה.

גיוון אימג'ינג פיתחה את כמוסת הווידיאו M2A המאפשרת לראות את המעי הדק של החולה לכל אורכו באמצעות מצלמה זעירה הנמצאת בתוך כמוסה.

מטעם החברה נמסר כי טכנולוגיה זו הוגשה למשרד הבריאות על מנת להכלילה בסל הבריאות לשנת 2002, אולם, לפי שעה, משווקת כמוסת הווידיאו לרופאים הגסטרואנטרולוגיים בבתי החולים ובמרפאות הפרטיות.

לפני כחמישה חודשים פורסם כי החברה נערכת להנפיק בנאסד"ק ברבעון השני של 2001. החברה צפויה לגייס 70 מיליון דולר על פי שווי חברה של 280 מיליון דולר לפני הכסף.

גיוון אימג'ינג נוסדה ב-98' על ידי ד"ר גבריאל מרון במסגרת RDC - חברה בת של קבוצת דסק"ש ורפא"ל. החברה קיבלה אישור מרשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) לבצע ניסויים קליניים במערכת כמוסת הווידיאו.

גיוס ההון האחרון של החברה היה באוקטובר 2000, במסגרתו גויסו 30 מיליון דולר לפי שווי חברה של 75 מיליון דולר אחרי הכסף. את גיוס ההון הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית אורבימד, שהשקיעה 15 מיליון דולר.

בעלי מניותיה של גיוון אימג'ינג כוללים, מלבד אורבימד - 20%, גם את דיסקונט השקעות - 16% את אלרון ואת רפא"ל, באמצעות RDC.

החברה מעסיקה כ-80 עובדים ביקנעם. המרכז האירופי של החברה נמצא בהמבורג, גרמניה, והמרכז בצפון אמריקה - באטלנטה, ג'ורג'יה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully