וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד: השווקים צפויים לבצע תיקון כלפי מעלה

טל לוי

25.6.2006 / 8:56

בבנק מעריכים כי הריבית בארה"ב צפויה לעלות אולם היא תשאר ללא שינוי בישראל

"לאור המשך הלחצים האינפלציוניים בארה"ב נראה כי יש סבירות גבוהה להעלאת הריבית בארה"ב בסוף חודש יוני ב-0.25% נקודות בסיס לרמה של 5.25%. לעומת זאת, ריבית בנק ישראל צפויה להישאר ברמתה הנוכחית (5.25%) לאור מדדי מחירים נמוכים הצפויים בחודשים הקרובים והתחזקות השקל מול הדולר בשבועות האחרונים", כך כותבים כלכלני בנק בסקירתם השבועית.
השוק הישראלי נסחר לדעת אגוד "במחירים סבירים", ובבנק מעריכים כי השווקים בארץ ובעולם צפויים לבצע תיקון טכני כלפי מעלה.

בשוק הסולידי ממליצים באגוד להחזיק באג"ח צמוד לטווחים קצרים (משך חיים ממוצע של עד שנתיים). ביום חמישי הודיעה הלמ"ס כי מדד המחירים נותר ללא שינוי. על פי נתוני בנק ישראל, הציפיות בשוק ההון לאינפלציה ב-12 החודשים הקרובים הסתכמו ב-1.7% בממוצע ב-30 ימים אחרונים, לעומת ממוצע של 1.9% בחודש מאי ו-2.2% בחודש אפריל.

תחזית בנק אגוד לאינפלציה ב-12 חודשים הקרובים היא 1.8%, כאשר המדדים בשלושת החודשים הבאים צפויים להיות נמוכים ובחלקים שליליים.

גם באפיק השקלי מספקים באגוד המלצה דומה, הנשענת על הצפי שהריבית של בנק ישראל לחודש יולי תישאר ברמתה הנוכחית, עקב ציפיות אינפלציוניות נמוכות, התחזקות של השקל מול הדולר בשבועות האחרונים וירידה של 1.5% באמצעי התשלום בחודש מאי לעומת ירידה של 1.1% בחודש המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully