וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספין אוף המוצלח של רויטרס: מערכת המסחר אינסטינט רשמה צמיחה של 10% ברבעון השני

דפנה מאור

24.7.2001 / 15:47

מתכננת לקצץ 10% מכוח העבודה כדי לווסת עלויות; רשמה גידול בנתח השוק בארה"ב במהלך הרבעון

מערכת המסחר המקוונת אינסטינט לבית רויטרס רשמה צמיחה של 10% ברווח הרבעוני הנקי בעקבות גידול בנתח השוק שלה בארה"ב. עם זאת הודיעה החברה כי תקצץ 240 משרות, או 10% מכוח העבודה שלה, כדי לקצץ עלויות. היא צופה לרשום הפרשה לפיצויים ברבעון השלישי.

בהודעתה זקפה אינסטינט את הצמיחה לקוריוז שדווקא פגע בברוקרים אחרים: המעבר לשיטה העשרונית במסחר בוול סטריט. במהלך הרבעון השני טיפלה המערכת ב-10.3% ממחזורי המסחר בשוקי המניות של ארה"ב, לפי נתוני החברה.

אינסטינט רשמה רווח של 40.7 מיליון דולר, או 18 סנט למניה ברבעון השני, לעומת 37 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסות החברה עלו ב-14% ל-395 מיליון דולר. כל החישובים נעשו על בסיס פרופורמה, שכן בשנה שעברה היתה אינסטינט חלק בלתי נפרד מרויטרס, החברה האם. לפי הדו"ח שפירסמה רויטרס היום, אינסטינט מהווה את מקור הצמיחה העיקרי שלה.

במהלך הרבעון השני נרשם גידול של 38% במספר מניות הנאסד"ק שנסחרו במערכת אינסטינט, והמחזור של מניות בורסת ניו יורק הנסחרות בה גדל ב-15%.

מניית אינסטינט נסגרה אתמול ב-15.6 דולר, לאחר שהונפקה במחיר של 14.5 דולר. החברה גייסה 464 מיליון דולר בהנפקה, שלאחריה המשיכה רויטרס להחזיק ב-86% ממניותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully