וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS מותירים המלצת "נייטרלי" לישראל

עומר שרביט

27.6.2006 / 11:27

בבנק מותירים את המלצתם בלא שינוי עקב הערפל הפוליטי-בטחוני והיעדר איתותים חזקים מהכלכלה

בנק ההשקעות השווייצי UBS מותיר את המלצתו לישראל ברמת "נייטרלי" עקב חוסר הוודאות הגיאופוליטית והיעדר איתותים החזקים מהכלכלה. ההתייחסות הלקונית לישראל היא במסגרת סקירת השווקים המתעוררים של הבנק.

"מאז ה-8 במאי השווקים המתעוררים חווים מימוש בקנה מידה גדול וירדו בכ-20%. אנו מותירים את השווקים המתעוררים בתשואת חסר במסגרת האסטרטגיה הגלובלית שלנו", כך אומרים ב-UBS. בתחילת יוני הבנק שידרג את המלצתו למלזיה מ"תשואת חסר" ל"נייטרלי", והוריד את ההמלצה לטייוואן מ"נייטרלי" ל"תשואת חסר".

ברזיל, תאילנד וקוריאה נותרו השווקים הגדולים בעלי המשקל הגבוה ביותר בתיק של הבנק עם המלצת "תשואת יתר". בהתייחס לשוק הסחורות העולמי אומרת הסקירה, כי הירידה במחירי הסחורות נובעת מעלייה ב"שנאת הסיכון" של המשקיעים, אי ודאות לגבי הכלכלה העולמית ומדיניות הריבית של הבנק המרכזי בארה"ב.

אף שמחירי המתכות נראים אטרקטיוויים, מעדיפים ב-UBS להישאר נייטרלים לגבי הכדאיות שברכישתם. מנגד, תחילתן של עונות הנהיגה וההוריקנים בארה"ב תומכת בעליית מחירי האנרגיה בחודשים הקרובים. ההמלצה לדלק ונפט היא "תשואת יתר", מתכות הבסיס והזהב זוכים להמלצת "נייטרלי" והקפה מדורג ב"תשואת חסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully