וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר: רשות השידור במבנה הנוכחי אינה רלוונטית

נעם בוקסבאום

27.6.2006 / 16:32

לדברי מנכ"ל רשות השידור הנכנס: "גוף ש-70% מתקציבו הולך למשכורות הוא גוף שעבר מוטציה וצריך לשנות אותו"

"זה רק עניין של זמן עד שהמונופול של ערוץ 2 יסתיים, ואם הערוץ המסחרי ירצה לשרוד, הוא יצטרך להתעסק במרכיבים הבידוריים כדי למכור תכנים למדיות החדשות". כך אמר מוטי שקלאר, לשעבר יו"ר מועצת הרשות השנייה, שייכנס לתפקידו כמנכ"ל רשות השידור ב-9 ביולי. שקלאר אמר את הדברים בכנס הכלכלי לקולנוע ישראלי שנערך היום בסינמה סיטי, שבצומת גלילות.

לדברי שקלאר, עידן הדיגיטלי עוגת השידורים והפרסום תתחלק בין גורמים רבים כמו הטלוויזיה הרב-ערוצית, האינטרנט והסלולרי. שקלאר ציין, כי הנטייה שכבר קיימת היום בערוץ 2 ליצור תכנים אסקפיסטיים ובידוריים רק תגבר.

"המקום היחיד שיוכל להפיק יצירה ישראלית יהיה ערוץ בלי מטרות מסחריות כמו ערוץ 1", קבע שקלאר. "אבל רשות השידור במבנה הנוכחי אינה רלוונטית ולא יכולה להניב יצירה. גוף ש-70% מתקציבו הולך למשכורות הוא גוף שעבר מוטציה וצריך לשנות אותו. לשמחתי, יש נכונות לכך גם מצד האוצר וגם ברשות השידור. בערוץ 1 מבינים עכשיו שלא צריך לרוץ אחרי ערוץ 2 ושזה חלון זמן מכיוון שכפסע היה מסגירת רשות השידור והפניית כל התקציבים ליצירת ז'אנר עליון - דרמה ותיעודי - לערוצים המסחריים שהיו לוקחים את זה לכיוון הבידורי".

לדברי שקלאר, "כשערוץ 1 יחזור להיות ערוץ משמעותי, בעוד שנה-שנתיים, ייתכן שיהיו יותר דרישות מערוץ 1 ופחות דרישות מערוץ 2 ומערוץ 10. בסך הכל, תהיה סינרגיה בין כולם. זה העתיד הלא רחוק".

"אני מצטרף לשינוי של הפרדיגמה בערוץ 1 להפוך אותו לערוץ מעודכן עם ערוץ אינטרנט לצדו, להיות פה לקבוצות שונות בחברה הישראלית וגם לשמור על עניין", הדגיש המנכ"ל הנכנס של רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully