וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולל בונה מכרה 96 דונם בחיפה ברווח של 23 מ' ש'

טל לוי

28.6.2006 / 10:19

שיכון ובינוי, השולטת בסולל בונה, זכתה לפני מספר ימים בפרויקט בשווי 220 מיליון דולר

סולל בונה, הודיעה הבוקר כי מכרה 96 דונם באיזור חיפה תמורת 7.8 מיליון שקל (כ-35 מיליון שקל) וברווח של 23 מיליון שקל (לאחר מס). החברה שרכשה את הקרקע יכולה לבטל את החוזה במידה שהוועדה המקומית לתכנון ולבנייה לא תאשר את חלוקת הקרקע עד אמצע אוקטובר.

שיכון ובינוי סיימה את 2005 עם ירידה של 5% בהכנסות, שהסתכמו ב-883.7 מיליון שקל, אולם ברווח נקי של 31 מיליון שקל לעומת 7.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. את 2005 סיימה החברה עם הפסד של 177 מיליון שקל.

סולל בונה, המוחזקת בידי שיכון ובינוי סבלה בשנים האחרונות מתוצאות כספיות ירודות, אולם עם פרסום הדו"חות ציינו בחברה האם כי: "סולל בונה מציגה ברבעון זה תוצאות משופרות, תוצאה של תהליכי ההבראה בחברה". עם זאת, לא ניתן לבחון בנפרד את תוצאות סולל בונה שדו"חותיה מאוחדים עם דו"חות הקבוצה כולה.

אחד השינויים שערכו בסולל בונה הוא הפסקת הבנייה למגורים ומעבר לביצוע עבודות תשתית. מדובר בעיקר בפרויקטים עבור המדינה (כמו כביש חוצה ישראל), אשר נתפשת כ"מעסיק הגון".

שיכון ובינוי שבשליטת משפחת אריסון הודיעה לפני מספר ימים כי זכתה במספר מכרזים לביצוע עבודות בנייה, סלילה ותשתיות במומבסה, אוגנדה וניגריה שבאפריקה. היקף הפרויקטים נאמד ב-220 מיליון דולר והם יבוצעו באמצעות סולל בונה ארצות חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully