וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטגרה ביטלה ההנפקה בנאסד"ק עקב ביקושים חלשים

עומרי כהן

28.6.2006 / 10:52

יום של ירידות במניות השבבים ובמגזר הטכנולוגיה כולו, תרם לאווירה השלילית והקשה על השלמת ההנפקה

בוטלה הנפקת וינטגרה בנאסד"ק. ל-TheMarker נודע כי ביקושים חלשים למניות החברה במחיר המבוקש, וחוסר נכונות של קברניטי וינטגרה להפחית את שווי ההנפקה, גרמו לביטולה. וינטגרה, המתמחה בפיתוח מעבדי גישה לרשתות תקשורת, הפחיתה כבר לפני כשלושה שבועות את היקף הנפקתה בכ-10 מיליון דולר ואת שווי השוק שהיא מבקשת לעצמה בכ-45 מיליון דולר, על רקע גל ירידות השערים בבורסות וול סטריט ובעולם.

בשבועיים האחרונים התייצבו שוקי המניות, אולם החולשה והתנודתיות המשיכו לאפיין את המסחר בוול סטריט. אתמול למשל, איבד מדד נאסד"ק 1.6% מערכו ומדד המוליכים למחצה של פילדלפיה נפל ב-3.7%. יום כזה, הוא בבחינת תזמון גרוע במיוחד להנפקת חברת שבבים קטנה ועוד לפי שוווי גבוה של כ-300 מיליון דולר.

אמש, לאחר סיום המסחר בוול סטריט, ניסתה וינטגרה להשלים את המכרז להנפקת מניותיה בנאסד"ק, אשר לאחריו היתה החברה אמורה להתחיל להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול WNTG. בתשקיף מעודכן שהוגש אז לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC), הופחת מחיר המניה המוצע בהנפקה לטווח של 14-12 דולר, מטווח מקורי של 16-14 דולר. על פי טווח מחירים זה, ביקשה וינטגרה לגייס 70-60 מיליון דולר לפי שווי של 313-269 מיליון דולר אחרי הכסף (לאחר השלמת ההנפקה).

במקור כללה ההנפקה מכירת 3.17 מיליון מניות בידי החברה ומכירת 1.83 מיליון מניות בידי משקיעים ותיקים. במהלך יום אתמול, הסכימו בעלי המניות להפחית את היקף המכירה ל-1.72 מיליון מניות, אולם גם צעד זה לא סייע בהשלמת ההנפקה. את ההנפקה הובילו בנקי ההשקעות גולדמן סאקס וג'יי.פי מורגן, וסייעו להם חתמי המשנה CIBC ותומאס וייזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully