וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס נשארת לעת עתה בנאסד"ק

שירלי יום-טוב

28.6.2006 / 14:40

החברה בודקת ממארס האחרון, הקצאות אופציות שנעשו במחירי שפל בהם נסחרה המניה. תצטרך לעמוד בלוח זמנים להגשת הדו"חות

חברת קומברס הודיעה כי מניותיה ימשיכו להיסחר לעת עתה ברשימה הראשית של בורסת נאסד"ק. מניית החברה היתה מועמדת למחיקה, מאחר שקומברס לא הגישה דו"חות כספיים מורחבים לרשות לניירות ערך, בשל בדיקת תאריכי הקצאת אופציות בעבר.

קומברס, המתמחה בפתרונות ערך מוסף ובילינג למפעילות תקשורת, דיווחה כי קיבלה אתמול מכתב מנאסד"ק ובו החלטה להשאיר את הרישום למסחר על כנו, בכפוף לכך שהחברה תגיש את דו"חותיה לפי לוח זמנים ידוע מראש. קומברס נדרשת להגיש את הדו"ח המורחב השנתי של 2005 (10-K) עד ה-18 באוגוסט ואת הדו"ח המורחב לרבעון הראשון של 2006 (10-Q) עד תחילת ספטמבר.

בחברה לא ציינו אם יוכלו לעמוד בלוח זמנים זה. מצד שני, נראה כי אילו היתה קומברס יודעת מראש שלא תצליח לעמוד בזמנים, לא היתה מבקשת מהנהלת נאסד"ק הארכה עד לתאריכים המצוינים. הנהלת קומברס נפגשה בחודש האחרון עם הנהלת נאסד"ק ונראה כי האחרונה ביקשה ללכת לקראתה ולא להביא למחיקת המניה מהמסחר בהזדמנות הראשונה.

שערוריית האופציות בקומברס החלה במחצית מארס האחרון, בסמוך לפרסום כתבת ענק ב"וול סטריט ג'ורנל", בה הוזכר קובי אלכסנדר כאיש בר מזל במיוחד שהסיכוי הסטטיסטי לכך שהוא קיבל אופציות בתאריכים מקריים עמד על 1 ל-6 מיליארד. אלכנסדר, שייסד את החברה בשנות ה-80' והיה היו"ר והמנכ"ל שלה בכל שנות קיומה, התפטר בתחילת מאי יחד עם דיויד קריינברג, סמנכ"ל הכספים וויליאם סורין, מזכיר החברה.

למרות הסרת חרב המחיקה מנאסד"ק, אי הוודאות סביב קומברס נותרה גדולה. החברה כבר הודיעה כי עליה לתקן את דו"חותיה בשש השנים האחרונות וכי השינויים צפויים להיות מהותיים. על פי הידוע עד כה, לא צפויה פגיעה בהכנסות, אך רווחי החברה בשנים הרלוונטיות יקטנו וההפסדים יגדלו.

קבוצת קומברס טכנולוג'י כוללת את קומברס, ורינט, המתמחה בפתרונות הקלטה לווידאו וקול, ואולטיקום, המתמחה בפתרונות משלימים לרשתות תקשורת. גם השתיים האחרונות מועמדות למחיקה מנאסד"ק בשל אותן סיבות ועד כה לא התקבלה הודעה דומה מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully