וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטיגרופ יעמיד לאלוני חץ אשראי של 1.25 מיליארד ש'

עומר שרביט

29.6.2006 / 13:31

אלוני חץ דיווחה לפני ימים אחדים על הפיכתה לבעלת עניין ב-PSP השוויצרית - עד כה השקיעה אלוני בחברה כ-600 מיליון שקל

תאגיד הבנקאות סיטיגרופ יממן לאלוני חץ חלק מעסקת הרכישה של חברת הנדל"ן השוויצרית PSP. אלוני חץ דיווחה היום כי הבנק האמריקני יעמיד לאלוני חץ אשראי בסף של 1.25 מיליארד שקל שהינם כ-350 מיליון פרנק שוויצרי.

ההלוואה היא מסוג נון-ריקורס והאשראי יובטח בשיעבוד מניות PSP שיהיו בבעלותה של אלוני חץ, באמצעות חברת ויטריוס המוחזקת על ידה במלואה. האשראי ניתן לשלוש שנים עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות בהסכמת הצדדים.

הדיווח על המימון מגיע 10 ימים לאחר שאלוני דיווחה על הפיכתה לבעלת עניין ב-PSP שמניותיה נסחרות בשווייץ. אלוני חץ מחזיקה באמצעות ויטריוס כ-2.64 מיליון מניות של PSP המקנות לה כ-5.64% בחברה.

סך ההשקעה בחברה נכון למועד זה הינה כ-160 מיליון פרנק שוויצרי שהינם כ-600 מיליון שקל, כאשר עד כה החברה מימנה את השקעתה ממקורותיה העצמיים. שווי השוק של המניות גבוה בכ-3.5 מיליון פרנקים מזה שלפיו השקיעה אלוני.

החברה אומרת כי בכוונתה להגדיל את ההשקעה בכ-300 מיליון פרנקים נוספים שהינם כ-1.1 מיליארד שקל. PSP היא חברת הנדל"ן המניב הגדולה בשווייץ ושווי השוק שלה עומד על כ-2.9 מיליארד פרנקים שוויצרים, (10.6 מיליארד שקל).

PSP מעסיקה כ-180 עובדים, והיא מתמחה בתחום הנדל"ן המניב בשוק השוויצרי ובבעלותה כ-220 נכסים מניבים בשווי מוערך של כ-4.6 מיליארד פרנקים, שהינם כ-17 מיליארד שקל. הנכסים משתרעים על פני 1.1 מיליון מ"ר והחברה מנהלת נכסים אחרים לצדדים שלישיים נכסים בשווייץ בהיקף של כ-29 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully