וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע נופלת בכ-4% לאחר עוד בשורה מאכזבת: קרדי סוויס החל בסיקורה בהמלצת "נייטרלי" במחיר יעד של 38 דולר

אסף רותם

29.6.2006 / 20:53

מחיר היעד - 18% מעל מחירה טרם פתיחת המסחר בוול סטריט; בבנק ההשקעות מציינים דווקא ארבעה אלמנטים חיוביים מרכזיים בפעילותה הנוכחית של טבע בשוק הגנרי וטוענים כי טבע ממשיכה להוביל בשוק



עוד בשורה גרועה ל, לאחר שרשרת הבשורות שהחלה בשבוע שעבר במלחמת המחירים מול מרק בנוגע לתרופת הזוקור. אמש החל בנק ההשקעות קרדי סוויס (Credit Suisse) בסיקורה של טבע תחת ההמלצה הפושרת "נייטרלי" ובמחיר יעד של 38 דולר - 18% מעל מחירה טרם פתיחת המסחר בוול סטריט.



בסקירתם, מציינים בבנק ההשקעות דווקא ארבעה אלמנטים חיוביים מרכזיים בפעילותה הנוכחית של טבע בשוק הגנרי, ומציינים כי טבע ממשיכה להוביל אותו. ראשית, את רכישת איווקס הם מגדירים כ"פעולה חכמה", שתעזור לטבע להוביל את השוק הגנרי ולצמוח בקצב דו ספרתי. בנוסף, הרכישה מספקת מוצרים חשובים כמו גרסאות גנריות לזוקור לטיפול בכולסטרול, ולזולופט לטיפול בדיכאון. על אלה יש להוסיף את התשתית של איווקס שתאפשר לטבע להתפתח, בפרט במזרח אירופה ובאמריקה הלטינית.



שנית, מציינים האנליסטים, את הפעילות של טבע מחוץ לארה"ב. "טבע השקיעה באופן משמעותי באירופה בשנים האחרונות, וצינור המוצרים מעולם לא נראה טוב יותר בכל המדינות הגדולות בהן פועלת טבע".



עוד טוענים בקרדי סוויס, כי המשקיעים לא העריכו כראוי את ההמשכיות והרווחיות של תרופת הקופקסון. ההשקה המחודשת של טיסברי לא תאט את קצב צמיחת הקופקסון, לטענתם.



לבסוף, ציינו האנליסטים את פס התרופות המקוריות של טבע. "אנחנו חושבים שחלק זה זכה לתשומת לב מועטה, לא מוערך נכונה ולא משוקלל אל חישובי הערכת מחיר המניה".



למרות כל זאת, רואים בקרדי סוויס בשווייה הנוכחי של טבע כראויה רק להמלצת "נייטרלי". טבע מאבדת כעת 3.8% במסחר בוול סטריט, למחיר של 31.1 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully