וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית אחסון הנתונים EMC רכשה את חברת תוכנות האבטחה RSA ב-2.1 מיליארד דולר

עפרה שלו

30.6.2006 / 12:03

EMC מחזיקה כבר שנתיים במדיניות רכישות אגרסיווית, שכללה גם כמה רכישות של חברות ישראליות; הרכישה מחזקת את מעמדה של EMC בתחום התוכנה



ענקית אחסון הנתונים EMC מרחיבה את עסקי תוכנות הרשתות שלה ורוכשת את חברת תוכנות האבטחה RSA בכ-2.1 מיליארד דולר במזומן. EMC מחזיקה כבר שנתיים במדיניות רכישות אגרסיווית, שכללה גם כמה רכישות של חברות ישראליות.



העסקה מעניקה ל-RSA שווי של 28 דולר למניה. במהלך המסחר בוול סטריט ביום חמישי זינקו מניות RSA ב-18% ל-22.88 דולר, לאחר שאישרה את קיום המשא ומתן. במסחר לאחר הסגירה זינקו מניות החברה בכ-19% ל-27.15 דולר.



לדברי EMC, רכישת חברת תוכנת האבטחה תקצץ את הרווח הנקי שלה בשנת הכספים 2007 ב-3 סנט למניה.



EMC מנהלת כבר שנתיים מסע רכישות שאפתני, על רקע החלטתה לחזק את ההתמקדות בתוכנה לצד ההתמקדות במערכות אחסון הנתונים המסורתיות שלה. התוכנה הפכה להיות חלק מאוד משמעותי מעסקיה, ותרמה 3.58 מיליארד דולר מהכנסות של 9.66 מיליארד דולר ב-2005. המהלכים של EMC הפכו אותה לחברת התוכנה השביעית בגודלה בסוף 2005.



ב-18 ליוני הודיעה EMC כי רכשה חברת הסטארט אפ הישראלית פרואקטיביטי (Proactivity) בסכום הנאמד ב-30 מיליון דולר. זו היתה הרכישה השלישית של EMC בישראל בתוך חודש. EMC רכשה לפני כן את חברת קאשיה תמורת 153 מיליון דולר במזומן, ואת אן-ליירס בעסקה של קרוב ל-50 מיליון דולר. שלוש החברות יחדיו יהוו את מרכז הפיתוח החדש של EMC בישראל אשר ימנה כ-80 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully