וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד רויאל קריביאן של משפחת עופר: מסכלת חקירה של היעלמות אדם מספינתה בירח הדבש שלו

TheMarker

30.6.2006 / 13:00

ג'ורג' אלן סמית' נעלם מספינה של רויאל קריביאן בשנה שעברה; משפחתו טוענת כי החברה מסתירה מידע ופוגעת בהתקדמות חקירת ה-FBI



משפחה שבנה נעלם משיט ירח דבש בשנה שעברה הגישה תביעה נגד רויאל קריביאן בטענה, כי חברת השייט מסתירה מידע ופוגעת בהתקדמות החקירה. רויאל קריביאן, שבשליטת משפחת עופר, היא חברת שיט התענוגות השנייה בגודלה בעולם, אחרי קרניבל קרוז של משפחת אריסון.



ג’ורג’ אלן סמית' הרביעי, בן ה-26, נעלם מספינה של רויאל קריביאן בחמישה ביולי 2005, כשהספינה שטה בים התיכון בין יוון לטורקיה. ההיעלמות התרחשה לאחר לילה של שתיית אלכוהול מרובה. על כיסוי סירות ההצלה נמצאו כתמי דם.



ה-FBI חוקר את הפרשה, אולם עד עתה לא נמצאה גופה, ולא הוגש כל כתב אישום.



"חברת השייט מציגה בכוונה את המקרה כתאונה ופוגעת בחקירה המלאה התואמת את העובדות ואת נסיבות מותו של ג'ורג' א. סמית'", כך נכתב בתביעה, שהוגשה על ידי הוריו של סמית' ואחותו. לטענת התביעה, רויאל קריביאן התמהמה בדיווח המקרה ל-FBI, ופנתה במקום לרשויות הטורקיות, ביודעה כי אין ביכולתן לפתוח בחקירה מקיפה.



כשרויאל קריביאן פנתה ל-FBI, עובדי החברה לא דיווחו לרשויות על הרעש והמריבות בתא של סמית' ועל גילוי כתמי הדם, מוסיפה התביעה.



אשתו של סמית', ג'ניפר האגל-סמית', נמצאה מעולפת על הרצפה, הרחק מהתא של בני הזוג, מסרה רויאל קריביאן. האגל-סמית' אמרה כי אינה זוכרת דבר ממה שאירע.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully