וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי השליטה בבינאר מפרסמים הצעת רכש: מציעים 1.8 שקלים למניה

אלי דניאל

25.7.2001 / 11:39

המחיר המוצע גבוה ב-9% ממחיר המניה בבורסה; המסחר במניות החברה הושעה לפני 3 חודשים, לאחר שהחברה לא עמדה בכללי השימור; עלות הצעת הרכש - 459 אלף שקל

גל הצעות הרכש שהחל בראשית שנת 2001 הופך בעת האחרונה לשיטפון. היום הודיעה קבוצת בעלי השליטה בבינאר בניין והשקעות - מורמקס אחזקות, עומר אלבז השקעות, תמר טולדנו נכסים, נעמי בראשי נכסים ואמנון בראשי - על פרסום הצעת רכש לרכישת החזקות הציבור בחברה, לפי מחיר של 1.8 שקלים למניה, כ-9% מעל מחיר המניה בבורסה.

יש לציין כי המסחר במניות החברה הושעה לפני כשלושה חודשים, וזאת לאחר שהחברה לא עמדה בכללי השימור של הבורסה, שכן שווי החזקות הציבור היה נמוך מ-400 אלף דולר.

בעלי השליטה מחזיקים בכ-76.2% ממניות בינאר, ואילו החברה הבת, ארמונות הבירה, הנמצאת בבעלות ושליטה מלאה של בינאר, מחזיקה בכ-7.4% ממניותיה. לפיכך, כדי להגיע להחזקה של 95% ממניות החברה, המאפשרת רכישה כפויה של יתרת המניות, צריכים בעלי השליטה כי בעלי מניות נוספים, המחזיקים בלפחות 11.4% ממניות החברה, ייענו להצעת הרכש. עלות הצעת הרכש נאמדת ב-459 אלף שקל.

בעלי השליטה הודיעו כי במידה ששיעור ההיענות להצעה יהיה נמוך משיעור ההיענות המזערי, תבוטל הצעת הרכש והודעות הקיבול שינתנו לא ייענו. המועד האחרון להיענות להצעת הרכש הינו ביום ה-8 באוגוסט בשעה 14:00.

בינאר, שהוקמה ב-1990, עוסקת, כקבלן מבצע, בביצוע וניהול פרויקטים של בנייה ובביצוע עבודות עפר. הכנסות החברה מביצוע עבודות הסתכמו ברבעון הראשון של השנה ב-25 אלף שקל, בהשוואה להכנסות של 12 אלף שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, הפסידה החברה ברבעון הראשון 175 אלף שקל בהשוואה להפסד של 732 אלף שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully