וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענדן מקבוצת קרדן תספק מערכות בשווי חצי מיליון דולר לשירותי בריאות כללית

אלי דניאל

25.7.2001 / 13:44

מערכת Endan Clinic מאפשרת ניהול ממוחשב של תיקים רפואיים; השליטה בענדן, עתידה לעבור מקרדן תקשורת לקרדן טכנולוגיות

חברת ענדן, מקבוצת קרדן השקעות , הודיעה על חתימת הסכם עם שירותי בריאות כללית, שבמסגרתו תתקין את מערכת Endan Clinic ביחידות האונקולוגיות וההמוטולוגיות של בתי החולים סורוקה, מרכז שניידר ומרכז רבין (בלינסון). ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר, אולם ההערכות הן כי התמורה הכספית לענדן תגיע לכחצי מיליון דולר.

מערכת Endan Clinic מנהלת את תיקי החולים ומאפשרת מעקב ממוחשב אחר אופן הטיפול הרלוונטי לכל חולה. במערכת מצוי מודול ייחודי לניהול פרוטוקולים כימותרפיים, המספק לרופאים נגישות לתיק הפרוטוקול של המטופל ומאפשר ביצוע שינויים ועדכונים של אופן הטיפול התרופתי במטופל הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

גלעד לנדאו, סמנכ"ל שיווק ומכירות בענדן, אמר כי "חתימת ההסכם עם שירותי בריאות כללית מהווה סיום מוצלח לתהליך שהחל לפני כ-3 שנים, שבמהלכו הותקנה המערכת במרכז שניידר לרפואת ילדים".

גדי גילאון, מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית, ציין כי הארגון נמצא "בשיאו של מהפך טכנולוגי אשר מטרתו לייעל ולייצב את מערך המחשוב הכללי". לדבריו, הפתרון של ענדן מאפשר ליצור מערכת שיתופית לכל הצוות הרפואי, מביצוע אינטגרציה באמצעות ממשקים עם בדיקות מעבדה ובדיקות הדמיה ועד למתן מענה מקצועי ומעמיק לניהול, תכנון, ביצוע ובקרה על הטיפול הרפואי והתרופתי המוענק לחולים במחלקה האונקולוגית.

ענדן, אשר הוקמה בשנת 1994, מפתחת מערכות מידע בשילוב טכנולוגיות מתקדמות המיועדות בעיקר לתחומי הבריאות והבילינג. השליטה בחברה נמצאת בידי קרדן תקשורת, חברה בת של קרדן, המחזיקה ב-64.7% ממניותיה. עם זאת, נראה כי במסגרת תוכנית הארגון מחדש שקרדן מתכוונת לבצע, יועברו החזקות קרדן תקשורת בענדן לידי קרדן טכנולוגיות , לצד נכסים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully