וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ SigValue השלים גיוס של 7 מ' ד' לפי שווי של 20 מ' ד' אחרי הכסף

בעז בבאי

25.7.2001 / 14:23

כך נודע ל-TheMarker.com. החברה, שהוקמה על ידי שני יוצאי פלאפון, אלי ירדני ויובל מירון, מפתחת מערכת בילינג לספקיות שירותי תקשורת סלולרית

חברת הסטארט אפ הישראלית סיגוליו טכנולוגיות (SigValue Technology), אשר הוקמה על ידי שני יוצאי פלאפון, השלימה גיוס של 7 מיליון דולר לפי שווי חברה של 20 מיליון דולר. כך נודע ל-TheMarker.

החברה, שפיתחה מערכת בילינג שפיתחה לספקיות שירותי תקשורת סלולרית, גייסה ביולי בשנה שעברה סכום של 2 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הישראלית AIG אוריון. סבב הגיוס בוצע לפי שווי של כ-10 מיליון דולר אחרי הכסף. מנהלי החברה סירבו להגיב לגבי המידע על הגיוס הנוכחי.

המערכת של סיגוליו פותרת את בעיית חיוב לקוחות פריפייד (תשלום מראש) עבור שימוש בשירותי ערך מוסף כמו משלוח הודעות SMS בטלפון סלולרי וביצוע רכישות באמצעות מכשירי אינטרט סלולר.

סיגוליו עורכת כיום ניסויים לבדיקת הטכנולוגיה שפיתחה עם חברת פלאפון ומפעיל סלולרי בינלאומי. החברה חתמה על הסכמי הפצה עם סוכנויות מקומיות בסינגפור, בריטניה, יוון וגרמניה, והיא מנהלת כיום משא ומתן עם מפיצים בארה"ב ודרום אפריקה.

הפיתרון שפיתחה החברה נועד לתת מענה לקושי של חברות סלולר כמו פרטנר לחייב מנויים במסלול הפריפייד עבור שירותי SMS על גבי רשת סלולרית מסוג GSM. בסוף חודש יוני היו לפרטנר 263 אלף לקוחות במסלול הפריפייד, המהווים כיום כ-23% מכלל לקוחות החברה. ברבעון השני גייסה פרטנר 143 אלף מנויים חדשים, מתוכם כ-58 אלף היו לקוחות במסלול הפריפייד.

החברה מרמת גן הוקמה במאי 2000 על ידי אלי ירדני ויובל מירון, לשעבר עובדים בחברת פלאפון. ירדני, מנכ"ל החברה כיום, שימש כמנהל אגף מיתוג וטכנולוגיות חדשות בפלאפון. מירון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, ניהל את מחלקת יישומים וטכנולוגיות חדשות בפלאפון. היא מעסיקה כיום 20 עובדים, ביניהם מספר עובדים לשעבר של חברת נייס, האחראים כיום על פיתוח התוכנה של סיגוליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully