וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר קמפיינים יעלו בקיץ באינטרנט מאשר בעיתונות

איילה צורף

3.7.2006 / 8:24

מסקר איגוד המפרסמים עולה כי האינטרנט יהיה המדיום השני בגודלו בקיץ הקרוב בכל הקשור להשקעות בפרסום

האינטרנט יהיה אמצעי המדיה השני בגודלו בקיץ הקרוב בכל הקשור להשקעות בפרסום - כך עולה מסקר TheMarker ואיגוד המפרסמים. מהסקר, שנערך על ידי מכון המחקר מידע שיווקי סי. איי (בהנהלת נעם רז ומרב שפירא) עולה כי ב-18% מהקמפיינים שמתוכננים לעלות לאוויר בחודשים יולי אוגוסט האינטרנט תהיה המדיה העיקרית שבה יעלה הקמפיין.

נתון זה עולה מסקר בו השתתפו כ-200 מהמנכ"לים והסמנכ"לים של החברות הגדולות והבינוניות במשק, כולם חברי איגוד המפרסמים.

אחוז הקמפיינים שיתבססו על האינטרנט ככלי מדיה עיקרי לפרסום, הוא גדול יותר מאשר הקמפיינים שיהיו מושתתים על העיתונות. מהסקר עולה כי 12% מהקמפיינים המתוכננים לחודשי הקיץ יהיו מבוססים בעיקר על הפרסום בעיתונים.

הטלוויזיה היא אמצעי המדיה העיקרי בו יעשו המפרסמים שימוש בקיץ הקרוב - 22% מהנסקרים אמרו שישתמשו בה. הטלוויזיה אמנם עומדת בראש, אך הפער בינה לבין האינטרנט, המדורג שני, אינו גדול.

האינטרנט הפך בחודשים האחרונים לכלי מרכזי לפנייה לבני נוער וצעירים. באופן מסורתי, בחודשי הקיץ הרייטינג בטלוויזיה יורד בשעות צפיית השיא, שכן יותר אנשים מבלים מחוץ לבית בשעות אלו. המפרסמים שמתכננים להשקיע בפרסום באינטרנט מצפים לתפוס את קהל היעד במשך היום בעודו גולש.

מתוצאות הסקר עולה כי חלק גדול מהתקציבים יופנה לאינטרנט דווקא על חשבון פרסום בעיתונות, שלרוב ממוקמת ראשונה או שנייה בהיקף הקמפיינים שהיא המדיה העיקרית בהם.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully