וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור-אבנון-עמיחי יטפל בתקציב איתוראן

איילה צורף

3.7.2006 / 13:54

עד כה טופל תקציב הפרסום של איתוראן בידי ראובני-פרידן, והוא היה תקציב קטן יחסית שלא הושקעו בו תקציבים משמעותיים

משפחת שרצקי התחברה למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, והעבירה אליו את תקציב הפרסום של איתוראן- כך נודע ל-TheMarker. עד כה טופל תקציב הפרסום של איתוראן בידי ראובני-פרידן, והוא היה תקציב קטן יחסית, שלא הושקעו בו תקציבים משמעותיים.

לדברי ניר שרצקי, מנכ"ל משותף של איתוראן, "אנו בהחלט מתכננים להתחיל לנהל מהלכים שיווקיים בעלי משמעות בעולם הניווט לרכב ובתחום מערכות המידע לרכב, ולכן בחרנו במשרד פרסום חדש. עד כה מיעטנו להשקיע בפרסום, אך כעת תהיה קפיצת מדרגה, במסגרת השקה של סל מוצרים בתחום מערכות ניווט לרכב".

ככל הנראה תופנה עיקר ההשקעה השיווקית לפעילות הבינלאומית של איתוראן. "גם אם תהיה השקה בינלאומית, שלמור-אבנון-עמיחי יהיו הפרטנר שלנו", אומר שרצקי.

לשאלה מדוע החליטו דווקא כעת לעזוב את ראובני-פרידן לאחר כ-4 שנים שבהם טיפל המשרד בתקציב אמר שרצקי, כי "ראובני-פרידן הם משרד טוב, וקיבלנו מהם שירות טוב מאוד, אך כעת אנחנו מרעננים את כל מערך העבודה מול הספקים שלנו, וכחלק מזה גם את העבודה מול משרד הפרסום".

משפחת שרצקי היא אחת המשפחות העשירות בישראל. מאומדן מגזין TheMarker נאמד הונה של המשפחה, בראשה איזי שרצקי, ב-70-60 מיליון דולר. הנכס העיקרי שלה הוא חברת איתוראן שפועלת בתחום מערכות המידע לרכבים. החברה פועלת בדרום אמריקה - בברזיל ובארגנטינה, כמו גם המזרח הרחוק - בדרום קוריאה ובסין.

החברה מונפקת בוול סטריט, ואת 2005 סיימה עם הכנסות של 90 מיליון דולר. למשפחה יש אחזקות נוספות בתחומי הביוטכנלוגיה והנדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully