וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: לוסנט עולה ב-6.5% בעקבות המלצת "קנייה חזקה"; עליות במניות התוכנה העסקית

דפנה מאור

25.7.2001 / 16:40

אינפוספייס צונחת ב-24% בעקבות אזהרת רווח; חברת התוכנה פיפל סופט עולה ב-9% בזכות תחזית חיובית

מגמה חיובית נרשמת במניות הטכנולוגיה עם פתיחת המסחר בוול סטריט. לוסנט, שנפלה אתמול ב-19%, עולה עתה ב-6.5% לאחר שליהמן ברדרס העלה את המלצתו למניה. מגמה חיובית נרשמת במניות יצרניות התוכנות העסקיות בעקבות תוצאות טובות מהצפוי של פיפל סופט (סימול PSFT), שעולה עתה ב-8.6%.

לוסנט עולה ב-6.5% לאחר שבית ההשקעות ליהמן ברדרס העלה את ההמלצה למניית החברה מ"תשואת שוק" ל"קנייה חזקה". לדברי הבנק, גם אם העלאת ההמלצה היא מוקדמת מאוד, הוא צופה המשך שיפור במאזן החברה, שיוכל להביא לרווחיות משמעותית בשנת הכספים 2003.

האנליסט סטיבן לוי קבע מחיר יעד של 18 דולר לשנה וחצי, בעוד המניה נסגרה אתמול ב-6.43 דולרים. לוי צופה כי הכנסות החברה בשנת 2002 יהיו 25.8 מיליארד דולר, והרווח למניה יסתכם ב-33 סנט.

לפני פתיחת המסחר אתמול דיווחה יצרנית ציוד התקשורת על הפסד תפעולי של 1.2 מיליארד דולר או 35 סנט למניה ברבעון הכספים השלישי שלה, לעומת תחזיות להפסד של 22 סנט למניה בלבד. כמו כן, הודיעה ענקית ציוד התקשורת כי תקצץ בין 15 אלף ל-22 אלף משרות, בנוסף ל-19 אלף המשרות שקיצצה כבר השנה. נכון למארס העסיקה לוסנט 104 אלף עובדים.

יצרנית הרכיבים האופטיים שהופרדה מלוסנט , אגיר סיסטמס (סימול AGRa), דיווחה היום על הפסד רבעוני של 1.1 מיליארד דולר, במקביל לנפילה של 22% בהכנסות. כמו כן, הזהירה החברה מהמשך ירידה בהכנסות ברבעון השלישי. מנייתה יורדת עתה ב-2%.

סיסקו הודיעה היום כי קיבלה חוזה לספק לפראנס טלקום נתבים מהירים לרשת התקשורת שלה בצפון אמריקה. החברה לא דיווחה על שוויו של החוזה, אולם מנהל בחברה אמר כי חוזים דומים הכניסו לסיסקו מאות מיליוני דולרים. מנייתה עולה ב-1.2%.

PeopleSoft (סימול PSFT), המפתחת תוכנות ניהול משאבים (ERP), עולה ב-9% לאחר שהיכתה את התחזיות עם רווח של 14 סנט למניה, פי 2.5 מהתקופה המקבילה, ולעומת תחזיות ל-12 סנט למניה. הכנסותיה גאו ב-27%, והיא אף צופה המשך צמיחה ברבעונים הבאים, בניגוד למרבית מתחרותיה. ג'יי.פי מורגן הוציא דו"ח הגורס כי תוצאותיה של פיפל סופט מצביעות על חוסן בכל תחומי המוצרים, וכי השוק בארה"ב מראה שיפור.

בעקבותיה עולות מניית אורקל ב-1.1%. סיבל סיסטמס (סימול SEBL) עולה ב-3.8%. מניית אמזון, שקרסה אתמול ב-25%, מתקנת עתה ב-0.6%.

מניית חברת המסחר המקוון אינפוספייס (סימול INSP) נופלת ב-23.7% לאחר שאמרה כי היא צופה הפסד של 5 סנט למניה ברבעון הנוכחי, לאחר שרשמה רווח של סנט למניה ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully