וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיגו חושפת את מערכת Platinum

סוכנויות הידיעות

25.7.2001 / 18:42

המכונה החדשה לדפוס אופסט דיגיטלי בצבע מיישמת טכנולוגיית עקיבת תמונה

חברת אינדיגו המייצרת מערכות הדפסה דיגיטליות בצבע, הציגה היום את מערכת פלטינום (Platinum), מכונה דיגיטלית לדפוס אופסט בצבע במחיר בסיס של פחות מ- 200 אלף דולר.

המערכת החדשה מיועדת לספק אפשרויות להדפסה הדיגיטלית לבתי דפוס, לבתי קדם-דפוס ולמחלקות דפוס מפעליות. אינדיגו הודיעה שאספקת המערכת ללקוחות כבר החלה.

מערכת פלטינום כוללת ראש כתיבה בלייזר בטכנולוגיית עקיבת תמונה (Image Tracking Technology - ITT) תאפשר לקרני הלייזר המשמשות להדמיה להינעל במדויק על תנועת פני השטח של לוחית דימוי התמונה (PIP), וליצור תמונות ברמת רזולוציה גבוהה ובעלות צורות וגוונים אחידים.

מערכת פלטינום מסוגלת לטפל במגוון סוגי נייר ושל מדיה שאינה נייר, וכוללת אפשרות להדפסה בחמישה או בשישה צבעים, אפשרות להדפסה דו-צדדית אוטומטית ואפשרות להתאמה אישית של תמונות.

"מערכת פלטינום מהווה נקודת מפנה", ציין בני לנדא, יו"ר ומנכ"ל אינדיגו. "אנו שמחים להציע ללקוחותינו מערכת בעלת ערך כה רב, בזמן בו יכולת הבידול היא המפתח להצלחה בשוק התחרותי של היום".

לנדא הוסיף כי, "מתחילת השנה הבאה, אינדיגו תציע שדרוג לטכנולוגיית ITT ללקוחות המשתמשים כיום במערכת TurboStream, כדי לאפשר להם להפיק תמונות באיכות של פלטינום באמצעות המוצר הקיים שלהם".

מערכת פלטינום, המיועדת להפקה בנפח בינוני עד גבוה של הדפסות לפי-דרישה ושל הדפסות מותאמות אישית, מפיקה בשעה 2000 דפים בצבע מלא בגודל A4 / Letter. במסגרת תוכנית השדרוג של אינדיגו, ניתן לשדרג את מערכת פלטינום למערכת UltraStream של החברה, שהיא מערכת לנפחי הדפסה גבוהים יותר.

המערכת תוצג לראשונה בתערוכת Print 01 הקרובה, שתיערך בשיקגו, ארה"ב, בספטמבר 2001.

משרדיה הראשיים של אינדיגו שוכנים בהולנד, והחברה מפעילה סניפים למחקר ופיתוח ולייצור בישראל. לאינדיגו הסכם אסטרטגי עם חברת HP (היולט פאקרד) .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully