וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח מבצעת "ארגון מחדש" של החזקותיה במניות קבוצת אי.די.בי

אלי דניאל

25.7.2001 / 19:22

החברה מכרה מניות אי.די.בי פיתוח בכ-19.9 מיליון שקל - ורכשה מניות אלרון ודיסקונט השקעות בכ-2.4 מיליון שקל

במניית אי.די.בי פיתוח היתה פעילות רבתי בעת האחרונה - בעוד שמי שרכש מניות של החברה, זוהה כחברת ברוקרים. "רשימת הקניות" שלה כללה רכישת מניות בהיקף של כ-50 מיליון שקל עבור משקיעים זרים, הרי שזהות המוכרים לא היתה ידועה עד כה.

אבל, היום נודע כי כלל ביטוח , המוחזקת בשיעור של כ-60% ע"י אי.די.בי פיתוח, מכרה במהלך השבוע האחרון כ-163 אלף מניות אי.די.בי פיתוח, המהוות כ-0.3% ממניות החברה, בתמורה לכ-19.9 מיליון שקל.

מכירת המניות בוצעה במהלך המסחר בבורסה, בטווח מחירים של 118.9 שקל עד 122.5 שקל. מכירת המניות בוצעה בשלוש עסקות נפרדות, כאשר המאוחרת מהן היתה העסקה הגדולה בהיקף של למעלה מ-12.8 מיליון שקל, אשר בוצעה ביום ראשון האחרון. לאחר ביצוע העסקות האמורות, מסתכמות החזקותיה של כלל ביטוח באי.די.בי פיתוח בכ-4.7% מהמניות.

מכירת מניות אי.די.בי פיתוח לא היתה הפעולה היחידה שביצעה כלל ביטוח בתקופה האחרונה. לאחר שנודע על המיזוג הצפוי בין אלרון לאלביט , הנמנות אף הן על קבוצת אי.די.בי, רכשה כלל ביום שלישי שעבר חבילה של כ-18 אלף מניות באלרון, בתמורה כוללת של כ-1.1 מיליון שקל. כמו כן, ביום חמישי האחרון רכשה כלל חבילה כ-10,000 מניות דיסקונט השקעות בתמורה לכ-1.3 מיליון שקל

בנוסף, כלל ביטוח רכשה במהלך הימים האחרונים כ-3,800 מניות אינווסטק ישראל בתמורה לכ-572 אלף שקל.

"תנועה ערה" נרשמת בתקופה האחרונה גם במניות קרדן. רק אתמול דווח ב-TheMarker.com כי איתן רכטר, המכהן כמנכ"ל משותף בחברה, רכש מתחילת החודש מניות קרדן בכ-390 אלף שקל, והנה היום אנו מתבשרים כי רכטר ביצע אתמול רכישה נוספת. הרכישה האמורה מעניינת בשל זהותו של המוכר, יצחק גרוסמן, המכהן כמנכ"ל משותף לצדו של רכטר. גרוסמן מכר אתמול לרכטר 100 אלף מניות קרדן במחיר של 11 שקל למניה, בדומה למחיר המניה בבורסה.

בסך הכל שילם רכטר לגרוסמן סך של 1.1 מיליון שקל עבור חבילת המניות, ובעקבות רכישה זו הוא מחזיק כעת בכ-6.9% ממניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully