וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפרסום של מפעל הפיס יוצא למכרז

איילה צורף

5.7.2006 / 17:27

החוזה העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה עם משרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי מסתיים בסוף השנה

תקציב הפרסום של מפעל הפיס ייצא למכרז עד סוף השנה, כך אומרת ל-TheMarker דולין מלניק דוברת הארגון. לדבריה, החוזה עם משרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי המטפלים כל אחד במחצית התקציב, מסתיים בסוף השנה ולכן עד מועד זה יש לבחור את משרדי הפרסום שיטפלו בתקציבי מפעל הפיס לאחר מכן.

עוד אמרה מלניק, כי בשלב זה טרם הוחלט בהנהלת מפעל הפיס האם גם תקציב המדיה (רכישת זמן האוויר לפרסום ושטחי הפרסום) ייצא אף הוא למכרז.

כיום רוכש מפעל הפיס את הפרסום שלו לבדו ו"יש אפשרות שהמצב ישתנה ונעבור לקנות שטחי פרסום באמצעות משרדי הפרסום והדבר יידון בפגישה שתיערך בקרוב בקרב ראשי מפעל הפיס", אמרה מלניק.

תקציב הפרסום של מפעל הפיס, העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה עורר לא מעט סערות בשלוש השנים האחרונות. עד לפני כ-3 שנים טופל התקציב בידי שלושה משרדי פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי, באומן בר ריבנאי ומקאן אריקסון. בהנהלת מפעל הפיס החליטו אז להוציא את מקאן אריקסון ממערך הפרסום של הארגון - מהלך שגרם לאילן שילוח מנכ"ל ובעלים של מקאן אריקסון להשתלח בראשי הארגון תוך טענות, כי מדובר בארגון מושחת שמניעיו הם פוליטיים בלבד. שילוח גם פנה למבקר המדינה על מנת שזה יבדוק את מהות ואופי הקשרים בין ראשי אדלר חומסקי ובאומן בר ובין ראשי הפיס בטענה, כי הקשרים הפוליטיים והמשפחתיים שלהם הם אלו שגרמו למפעל הפיס להפקיד בידי שני משרדים אלו את תקציב הפרסום.

בשלב זה לא ברור מה יהיו תנאי הסף להתמודדות על התקציב כעת, ומי ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל יהיו מעוניינים להתמודד במכרז. למעט שלמור אבנון עמיחי ויהושע שחולקים את תקציב המועצה להסדר הימורים בספורט, לא נראה שתהיה מניעה כי משרדים אחרים ישתתפו במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully