וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה ארגונית בכבלים: עמית לוין פורש

ערן גבאי

6.7.2006 / 12:40

חטיבת הלקוחות תפוצל לחטיבת קשרי לקוחות וחטיבת התפעול. 3 סמנכ"לים יעזבו את החברה הממוזגת

פחות מחודשיים מאז נכנס לתפקיד, מתחיל דוד קמיניץ, מנכ"ל חברת הכבלים הממוזגת, לבצע שינויים ארגוניים בכבלים. שינויים אלה הם תוצאה של השלמת כל הפרטים למיזוג חברות הכבלים.

קמיניץ החליט לפצל את חטיבת הלקוחות לשתי יחידות עסקיות נפרדות שידווחו ישירות אליו. שתי היחידות יהיו: חטיבת קשרי לקוחות וחטיבת התפעול. בנוסף, חטיבת הטכנולוגיה תפוצל אף היא לשתי חטיבות: חטיבת ההנדסה וחטיבת מערכות מידע, שידווחו אף הן ישירות לקמיניץ.

במסגרת השינויים ועם השלמת איחוד מוקדי השירות של 3 חברות הכבלים, הודיע עמית לוין, מנהל חטיבת הלקוחות של HOT ומנכ"ל מתב בעבר, על רצונו לסיים את תפקידו בחברה. לוין ימשיך במהלך החודשים הקרובים לסייע לקמיניץ בהשלמת הליך המיזוג וההתארגנות הכרוכה בכך.

כמו כן, בעקבות השינוי המבני הודיעו נורית נחמן, סמנכ"ל שירות הלקוחות, וישראל אקשטיין, סמנכ"ל התפעול, על בקשתם לפרוש מהחברה.

במקומם החליט קמיניץ למנות את שלומי אשכנזי, מי ששימש עד היום כסמנכ"ל מכירות של הכבלים, לסמנכ"ל קשרי הלקוחות. כשאת שלומי אשכנזי יחליף בראש חטיבת המכירות דניאל ספיר, שעל מינוי צפוי זה דיווחנו לאחרונה ב-TheMarker.

עוד מינוי חדש של קמיניץ הוא זיו גילה, שימונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול, וידווח ישירות לקמיניץ. גילה, בעבר עובד בכיר במתב, עבר לעסקים פרטיים, אך לבקשת קמיניץ החליט לחזור לכבלים. בראש חטיבת מערכות המידע ימשיך לעמוד איציק נמרודי והוא שיהיה אחראי על איחוד מערכות הבילינג של חברות הכבלים.

מידד כץ, שבעברו שימש כסמנכ"ל ההנדסה של מתב, ימונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת ההנדסה של HOT. כץ יהיה אחראי על בניית מערך ההנדסה לפתרונות הטריפל פליי (טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה). המינויים החדשים ייכנסו לתוקף החל ביום ראשון הקרוב.

דוד קמיניץ אומר היום כי "ההחלטה על פיצול חטיבת הטכנולוגיות לחטיבת הנדסה ולחטיבת מערכות מידע נובעת מהאתגרים הטכנולוגיים העצומים העומדים בפני HOT בשנים הקרובות. לאור השינויים ההולכים ומתרקמים בתחום התקשורת ויצירתם של גופים גדולים, על החברה לאחד כוחות ולספק פתרונות תקשורת איכותיים וכוללים. איחוד מערכות הבילינג, איחוד מוקדי השידור, מעבר לשיטת הצפנה אחת, שיפור והרחבת יכולות רשת הטלפוניה ומן העבר השני, עמידה בראש החנית הטכנולוגית עם התפתחות עולם ה-IPTV והכניסה לתחום השידורים ב-HD מעמידים אתגרים אדירים בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully