וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר תובע את בית ספרו על אובדן ראייה

7.7.2006 / 15:20

עינו הימנית של הצעיר נפגעה במשחק בזמן ההפסקה, לפני כשש שנים כשהיה תלמיד בעירוני ה'. עתה הוא תובע פיצויים בסך 180 אלף שקל

צעיר בן 22, אשר איבד את ראייתו בעינו הימנית בתאונה שהתרחשה לפני כשש שנים בהיותו תלמיד תיכון בבית הספר עירוני ה' בתל אביב, תובע פיצויים מבית הספר, ממשרד החינוך ומהעירייה. לטענתו, רשלנות בית הספר היא שהביאה לפציעתו, והוא תובע 180 אלף שקל עבור הוצאות רפואיות, עגמת נפש והפסד השתכרות עתידית.

בעיתון "זמן תל אביב" דווח כי התאונה התרחשה בספטמבר 2000, כשבועיים לאחר פתיחת שנת הלימודים. במהלך משחק עם חבריו בחצר בית הספר בהפסקה שבר הצעיר מקל מטאטא, ושבב עץ חדר לעינו הימנית וגרם לה פגיעה קשה. הצעיר טוען כי מורי בית הספר ומנהלו לא הנחו את התלמידים מראש להימנע ממשחקים מסוכנים כגון זה. עוד הוא טוען, כי בזמן ההפסקה לא נכחה מורה תורנית בחצר בית הספר, כפי שמתחייב, ואיש לא השגיח על מעשיהם המסוכנים של הנערים או דרש מהם להפסיקם.

בכתב התביעה נכתב כי הצעיר עבר מספר ניתוחים, אולם לא ניתן היה להציל את ראייתו. כתוצאה מכך שוחרר משירותו הצבאי לאחר תשעה חודשים בלבד והתקשה למצוא עבודה סדירה. עקב כך החל הצעיר "לסבול מדיכאון, מירידה בביטחון העצמי, ממתח, מהפרעות התנהגות ומבעיות נפשיות חמורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully