וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאים בעד הקלות לערוץ 2 ו-10

איילה צורף

10.7.2006 / 10:50

יו"ר איגוד משרדי הפרסום קורא לרשות השנייה לאשר הקלות לערוצים המסחריים על מנת שענף הפרסום לא ייפגע

יאיר גלר, יו"ר איגוד משרדי הפרסום ומבעליו של משרד הפרסום גלר-נסיס, שלח הבוקר מכתב לנורית דאבוש, יו"ר הרשות השנייה, בו הוא קורא לה לאשר הקלות לערוצי הטלוויזיה המסחרית. זאת, על מנת "להתמודד עם הקשיים הכספיים מולם הם ניצבים", הוא כותב.

עוד כותב גלר: "מכל הבחינות, היחלשות של הזכייניות אינה בריאה לשוק התקשורת בארץ. אנו זקוקים היום לטלוויזיה מסחרית העומדת על הרגליים בכוחות עצמה, משוחררת מלחצים ופנויה לעסוק בייצור תכנים אטרקטיוויים ואיכותיים לצופה הישראלי - אשר יביאו לגידול ברייטינג וישמרו את הטלוויזיה כפלטפורמה אטרקטיווית לפרסומאים ולמפרסמים. אנו מאמינים, כי יש לשקול מדי תקופה את הצורך בשינויים והתאמות לפי צרכי התקופה".

גלר מסיים את מכתבו בקריאה: "אנו קוראים בזאת לרשות השנייה, להיענות לבקשת הזכייניות להקלות רגולטוריות, אשר יאפשרו להן אורך נשימה והתחזקות פיננסית".

מכתבו של גלר מגיע בהמשך ליצירת פורום "חירום" של זכייניות הטלוויזיה המסחרית. כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, ראשי זכייניות הטלוויזיה המסחרית הקימו פורום שמטרתו לגבש בקשות להקלות. ראשי הפורום קוראים לרשות השנייה (הרגולציה המפקחת על הערוצים 2 ו-10) לתת לקשת, רשת וערוץ 10 הקלות משמעותיות, בשל ההפסדים הכספיים שהללו סופגים בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully