וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אנגל ממשיך להתרחב בצ'כיה: רוכש שני מגרשים בפראג תמורת 1.4 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

26.7.2001 / 11:11

על המגרשים, ששטחם משתרע על פני 18.5 דונם, ייבנו כ-220 יחידות דיור, והתמורה הצפויה להתקבל ממכירתן היא כ-15 מיליון דולר

בעוד ענף הנדל"ן בארץ תקוע, מתגברת לאחרונה תופעת ההשקעות של החברות הנדל"ניות במזרח אירופה. היום מדווחת אנגל בנייה , שבשליטתו של יעקב אנגל, על רכישת שני מגרשים בפראג שבצ'כיה תמורת סכום של 1.4 מיליון דולר. המגרשים משתרעים על שטח כולל של 18.5 דונם, והחברה הודיעה כי ההסכם כולו כפוף לקבלת היתר תכנוני, שיאפשר בנייה של 220 יחידות דיור בשטח כולל של כ-16,500 מטר מרובע. התמורה הצפויה להתקבל ממכירת יחידות הדיור, במחירי החברה, היא כ-15 מיליון דולר.

פעילותו של יעקב אנגל במזרח אירופה מתבצעת גם באמצעות חברת דנבאר . לפני כחודש הודיעה החברה כי היא רוכשת קרקע בצ'כיה, יחד עם הבנק האוסטרי פולקסבנק, במטרה להקים עליה קניון בעיר אולומוטץ. עסקה זו מצטרפת ל-3 עסקות נוספות להקמת קניונים שכבר ביצעה החברה בעבר. העלות הכוללת של הפרויקט מוערכת בכ-10 מיליון דולר. החברה רכשה במהלך השנה האחרונה 3 שטחים בערים ברנו, אוסטרבה ואוסטילדלבמה שבצ'כיה, בשווי של 3.4 מיליון דולר, במטרה להקים עליהם קניונים. עלות הפרויקטים הכוללת מסתכמת ב-32 מיליון דולר.

אנגל בנייה סיימה את הרבעון הראשון עם הפסד של 3.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.2 מיליון שקל ברבעון הקודם. הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-44.1 מיליון שקל - ירידה של 20% לעומת הרבעון המקביל. אנגל בנייה נסחרת לפי שווי של 55 מיליון שקל - הרבה מתחת למזומנים שבקופתה, המסתכמים ב-150 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully