וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק ודגני לא מוותרים על המימוש; RSL מפרסמת הצעת רכש ל-12% ממניותיה

שלומי גולובינסקי

26.7.2001 / 11:23

מחיר המניה בהצעת הרכש - 5.5 שקלים - גבוה ב-41% ממחירה בשוק; לפני כחודש וחצי בוטל מו"מ למכירת השליטה בחברה לאיי.אי.אס

אברהם אופק וזאב דגני, בעלי השליטה בחברת אר.אס.אל אלקטרוניקה , לא מוותרים על הזכות לממש חלק מהחזקותיהם בחברה. חודש וחצי לאחר שההסכם למכירת מרבית החזקותיהם של אופק ודגני בחברה (55% מתוך 66%) לידי חברת איי.אי.אס של חיים גייר התפוצץ, מודיעה RSL על פרסום הצעת רכש עצמית ל-12% ממניות החברה.

המדובר בדרך מתוחכמת משהו למשוך מהחברה דיווידנד מבלי לשתף את מס הכנסה בחגיגה. כך יוצא ש-RSL תרכוש כ-12% ממניותיה במחיר של 5.5 שקלים למניה, הגבוה ב-41% ממחירה של המניה בשוק, בעלות כוללת של 5.4 מיליון שקל. מחיר הצעת הרכש נמוך משמעותית מהמחיר שבו היו אמורים דגני ואופק למכור את מניותיהם לגייר - 6.97 שקלים למניה.

כך או כך, RSL תרכוש את מניותיה תוך שימוש באמצעיה העצמאיים, כלומר תוך שימוש ביתרת הרווחים הניתנת לחלוקה, שעמדה בסוף הרבעון הראשון על 7.1 מיליון שקל. יתרת המזומנים של RSL נכון לסוף הרבעון הראשון עמדה על כ-22 מיליון שקל.

RSL עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות לשוק התעופה האזרחי והצבאי ולשוק הארטילריה הצבאי. בשוק זה מוכרת RSL מדי מהירות לוע לתותחים.

החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 16 מיליון שקל והפסד נקי של 638 אלף שקל. ב-RSL הסבירו את ההפסדים בהוצאות חד פעמיות של כ-700 אלף שקל, בגין עדכוני שכר ובונוסים שניתנו בחודש מארס לכל עובדי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully