וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרונטליין, המיזם המשותף של אורבוטק וואלור, רכשה את חברת פרסטים הבריטית

אלי דניאל

26.7.2001 / 11:40

הרכישה תאפשר לפרונטליין, הפועלת בשוק תוכנות ה-Cam למעגלים אלקטרוניים מודפסים, להאיץ את פיתוח והצגת הפתרונות מבוססי הידע ההנדסי שלה

פרונטליין פי.סי.בי סולושנס (Frontline P.C.B Solutions), המיזם המשותף של אורבוטק וואלור אשר הוקם לפני 3 שנים, הודיעה כי רכשה שלשום את חברת פרסטים (Prestim) הבריטית. ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר.

פרונטליין פועלת בשוק תוכנות ה-Computer Aided Manufacturing) Cam) למעגלים אלקטרוניים מודפסים. רכישתה של פרסטים, הפועלת מזה כ-15 שנה בשוק האירופי, תהווה נדבך נוסף באסטרטגיית השיווק של החברה בחדירתה אל תחום תכנון התהליך והתמחור בתעשיית המעגלים המודפסים, ותאפשר לה להרחיב את סל המוצרים שלה, בהתאם לצרכי השוק.

מבחינת פרונטליין ישנן שלוש "נקודות חוזק" אותן מביאה עימה פרסטים, המהוות את הסיבה לרכישה. נקודות חוזק אלה הינן פיתוחים טכנולוגיים של פרסטים, הכוללים מנוע מבוסס עלות לתכנון תהליכי הייצור של המעגל המאפשר יעילות וחיסכון, מנוע החלטות מבוסס ידע מומחה המאפשר אוטומציה בתהליכי תכנון ותמחור במפעל, ותוכנת תמחור מבוססת אינטרנט המתבססת על נתוני תוכנת ה-CAM. רכישת הטכנולוגיות האמורות, אשר להן כ-40 התקנות פעילות בעולם, תאפשר לפרונטליין להאיץ את פיתוח והצגת הפתרונות מבוססי הידע ההנדסי של החברה, לטובת תחומי תכנון התהליך והתמחור.

כמו כן, פרונטליין מסרה כי משרדיה של פרסטים באנגליה ישמשו מעתה כמרכז פיתוח אשר ינוהל מהארץ על ידי החברה, וכי שמה של פרסטים ישונה ל-Frontline UK.

אורי פלדמן, נשיא פרונטליין, אמר כי "ההיגיון העיקרי שעמד מאחורי רכישתה של פרסטים הוא הרצון לחזק את הפתרונות המפותחים לתחום ההנדסה ותכנון התהליך, בעזרת טכנולוגיות שהוכחו בשטח". פלדמן הוסיף כי "השימוש בטכנולוגיות הללו יתרום להבאת פתרונות בזמן קצר יותר לשוק".

כריס רובינסון, מנהלה של חברת פרסטים, אמר כי "שנות נסיונה של פרסטים לימדו אותה כי הפיתרון האולטימטיווי לשוק יהיה זה המבוסס על אינטגרציה של תחומי ה-CAM, התמחור ותכנון הייצור. איחוד הכוחות עם פרונטליין, המובילה בתחומה בשוק העולמי, יחד עם פתרונותיה הייחודיים של פרסטים יאפשרו מתן פיתרון אופטימלי ללקוחות המבוסס על ידע וניסיון משותפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully