וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדקון חתמה על עסקה של 742 אלף דולר עם בית חולים בארה"ב

ליאור כגן

26.7.2001 / 11:48

כך נודע ל-TheMarker.com; החברה, שעם מייסדיה נמנים בני הזוג קובי ויהודית ריכטר, תספק במסגרת העסקה את מערכת עיבוד התמונות והמידע המתקבלים בזמן צנתור לב

חברת מדקון , שעם מייסדיה נמנים בני הזוג קובי ויהודית ריכטר, חתמה על עסקה בהיקף של 742 אלף דולר עם בית החולים פרובידנס שבמישיגן, כך נודע ל-TheMarker.com. בית החולים נמצא ברשימת 100 בתי החולים המובילים בטיפול במחלות לב בארה"ב.

מדקון, המפתחת ומשווקת מערכות תוכנה בתחום הקרדיולוגיה, תספק במסגרת העסקה את מערכת עיבוד התמונות והמידע המתקבלים בזמן צנתור לב. המערכת שתסופק מנהלת גם תמונות ומידע המתקבלים מאקו לב, ובכך מאפשרת פתרון מחשוב מלא למחלקה הקרדיולוגית.

בעסקה עם בית החולים פרובידנס קוצרת מדקון את פירות האסטרטגיה של שיווק ישיר בארה"ב. לצורך כך, הקימה מדקון חברת בת בארה"ב, שהחלה לפעול ברבעון השני של השנה, ולדברי החברה מערך השיווק העצמאי הוא שתרם, בין היתר, לתוצאות הטובות של החברה ברבעון הראשון של השנה.

את הרבעון הראשון סיימה החברה עם קפיצה של 119% במכירות לעומת הרבעון המקביל לרמה של 8.4 מיליון שקל. הרווח של החברה הסתכם ברבעון הראשון ב-2.4 מיליון שקל, והוא קוזז על ידי הוצאות מכירה ושיווק שגדלו ל-2.6 מיליון שקל, בעקבות ההשקעהב במערך השיווק העצמאי.

מדקון, שהוקמה ב-1992, הונפקה בבורסה בת"א בנובמבר 1999 אז גייסה כ-30 מיליון שקל. שווי המזומנים בקופת החברה נאמד כיום ב-23 מיליון שקל. החברה נסחרת לפי שווי של כ-45 מיליון שקל, ומממנת את עיקר פעילותה מההון העצמי שעומד על כ-49 מיליון שקל, זאת מתוך מאזן של 61 מיליון שקל. מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-10%.

לחברה שיעור רווח גולמי גבוה מאוד. בשנת 2000 עמד שיעור הרווח הגולמי על 83%. וברבעון הראשון של השנה על 74%. לדברי החברה, הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה משינוי ביחס המכירות של מוצרי תוכנה, לעומת מכירות של מערכות משולבות תוכנה וחומרה.

מדקון מתמקדת כיום במערכות שיספקו מידע דיגיטלי שמקורו בתמונות וסרטים, המתקבלים ממכשירי הדמיה במעבדות צנתור קרדיולוגיות, וממכשירי אולטרא סאונד קרדיולוגי. מוצרי החברה מספקים, בין השאר, פתרונות שונים לניהול, עיבוד וניתוח המידע המקבל במהלך הצנתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully