וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: נייס, בריזקום ופלוור ירכזו עניין בעקבות פרסום דו"חותיהן

נטע יעקבי

26.7.2001 / 18:32

אי ודאות לגבי פתיחת המסחר - יושפע מנתונים מאקרו כלכליים ומהדו"חות המאכזבים של קומפאק וקורנינג; נייס רשמה עלייה של 21% בהכנסות בהתאם לתחזיות

יום המסחר שייפתח היום צפוי להיפתח היום ברגשות מעורבים כשהוא מושפע מנתונים מאקרו כלכליים ומדו"חות מאכזבים שפירסמו אתמול יצרנית המחשבים קומפאק ויצרנית הסיבית האופטיים קורנינג. האינדיקטורים הכלכליים מצביעים על ירידה לקראת הפתיחה: החוזים העתידים שעל הנאסד"ק מצביעים על עלייה של 0.2% ומדד ה-S&P רושם ירידה של 0.3%.

יצרנית המחשבים קומפאק דיווחה על תוצאות מאכזבות לרבעון השני שהצביעו על ירידה של 81% ברווחיה והוסיפה אזהרת רווח לרבעון הנוכחי. גם יצרנית הסיבים האופטיים קורנינג דיווחה על הפסד גדול יחסית. קורנינג לא סיפקה תחזית להמשך השנה אך הודיעה כי היא צופה התמשכות של החולשה בענף הטלקום.

היום צפויים להתפרסם לפני פתיחת המסחר שני נתונים מאקרו כלכליים. מדד עלות התעסוקה לרבעון השני צפוי לעלות באחוז אחד, לאחר שהספיק לעלות ב-1.1% במהלך הרבעון הראשון, ואילו מדד ההזמנות למוצרים ברי קיימא צפוי לרדת באחוז אחד, לאחר שעלה ב-3% במהלך חודש מאי.

מבין החברות הישראליות צפויות לרכז עניין היום מניות החברות בריזקום ופלוור , שפירסמו שתיהן את הדו"חות הכספיים לרבעון השני בסמוך לפתיחת המסחר.

בריזקום דיווחה היום על הכנסות של 22.4 מיליון דולר - בהתאם לאזהרותיה כי הכנסותיה לא יעלו על 22.5 מיליון דולר. מדובר בירידה של 8.5% מהכנסות הרבעון הקודם. בנטרול מחיקות המלאי, ההפסדים (פרופורמה) של החברה היו 1.6 מיליון דולר או 6 סנט למניה, וזאת לעומת רווח של 2.6 מיליון דולר או 8 סנט למניה ברבעון המקביל.

אצל פלוור, ברבעון האחרון שלה כחברה עצמאית, מדובר בהכנסות של 17.4 מיליון דולר ברבעון - זינוק של 184% מהכנסות הרבעון המקביל, וקרוב לאזהרותיה של החברה כי תדווח על הכנסות של 17.5 מיליון דולר.

נייס דיווחה היום על גידול של 21% במכירות לעומת הרבעון הקודם ל-30.5 מיליון דולר, הפסד של 7.9 מיליון דולר. הדו"חות של החברה הצביעו על כך שההפסד התפעולי של החברה ברבעון השני הצטמצם מרמה של 14.5 מיליון דולר ברבעון הקודם ל-8.9 מיליון דולר ברבעון הנוכחי.

עוד פירסמו חברת ריט טכנולוגיות דיווחה על עלייה בהכנסות ב-38% ל- 11.7 מיליון דולר, ועל רווח למניה שהסתכם ב-10 סנט, לעומת 3 ברבעון המקביל. חברת הרמוניק דיווחה על הפסד של 30.2 מיליון דולר ברבעון השני לעומת רווח של 6.6 מיליון דולר או 14 סנט למניה ברבעון המקביל בשנת 2000, ועל ירידה של 38% במכירות ל-49.3 מיליון דולר.

לאחר בריזקום ופלוור, עוד בתחום הוויירלס, מניית חברת סרגון צפויה לרכז גם היא עניין היום לקראת פרסום דו"חותיה בסיום המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully