וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדברג ואוזן עושים אחורה פנה: משכו את ההצעה להעלאת שכרם ל-4 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

26.7.2001 / 18:24

גולדברג: "נפגשנו עם המשקיעים המוסדיים ואלו הביעו את מורת רוחם מהתהליך - לכן החלטנו למשוך את ההצעה"

בעלי השליטה בקבוצת נגה, אלי אוזן ויצחק גולדברג, הודיעו היום כי הם חוזרים בהם מכל דרישות השכר שהיו אמורים להעביר באסיפה הכללית.

בדיוק ביום חמישי לפני שבוע פירסמו השניים כי ברצונם להעביר באסיפה הכללית שיפור קיצוני בתנאי השכר שלהם, לפיו יהנו השניים משכר של 4 מיליון שקל בשנה, ומתוכנית אופציות נדיבה. הגופים המוסדיים (דוגמת הקרנות של לאומי ופועלים ) הביעו את אי שביעות רצונם מהתהליך עם פרסומו, שכן מדובר בשיפורים מפליגים בתנאי העסקתם של השניים.

"נפגשנו עם המשקיעים המוסדיים שהביעו מורת רוח מהתהליך, ומכיוון שאין לנו כל כוונה לפגוע בציבור המשקיעים, החלטנו למשוך את ההצעה הראשונית לעת עתה", אמר יצחק גולדברג." אנחנו קשובים למחזיקים בנייר ומכיוון שכך החלטנו לבצע את המהלכים על בסיס הסכמה ולא על בסיס אי הסכמה מצדם של המשקיעים", הוסיף גולדברג.

גולדברג, המשמש גם כיו"ר הדירקטוריון של נגה אלקטרוטכניקה , ביקש להגדיל את שכרו בחברה, מרמה של 120 אלף שקל בחודש ל-130 אלף שקל בחודש, וזה עוד לפני שספרנו שכר בסך של 17 אלף שקל מנגה נדל"ן ו-17 אלף שקל נוספים מנגה תעשיות.

סכימה של הסכומים הללו מביאה אותנו לשכר שנתי של כ-2 מיליון שקל, שכן השניים ביקשו להחיל את החלטת הדירקטוריון מתחילת השנה - רטרואקטיווית. שכרו של אוזן, בתחשיב כולל, היה אמור להגיע אף הוא לכ-2 מיליון שקל.

בנוסף, ביקשו בעלי השליטה לתגמלם גם בדרך של השתתפות ברווחי החברה וכן בכ-500 אלף אופציות ל-3 שנים במחיר מימוש של 30 שקל הגבוה ממחיר השוק בכ-12%.

קבוצת נגה כוללת מספר חברות, בהן נגה טכנולוגיות , המהווה את זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של החברה, נגה תעשיות, הנסחרת בנאסד"ק והמבצעת עבודות הנדסה בתחום החשמל, ומספר חברות נדל"ן נוספות.

ברבעון הראשון רשמה הקבוצה רווח של 5 מיליון שקל, תוך מחזור מכירותיה ב-72 מיליון שקל, המשקף גידול של 21% לעומת הרבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully