וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ריט: "כניסת אוויה לשוק תגדיל את עוגת נפח השוק"

חזי שטרנליכט

26.7.2001 / 20:27

ליעם גלין מנמיך במעט את תחזית ההכנסות למחצית השנייה של השנה, ומציין שהחברה תתכונן גם למצב של שוק קשה יותר, תקפיד על ההוצאות ותגביר את מאמצי המכירות

היום פירסמה ריט , חברה המייצרת מערכות ניהול רשתות לשוק הטלקום והדטא-קום, את הדו"ח לרבעון השני. החברה הצליחה לעמוד בתחזיותיה לרבעון השני, והציגה נתוני רווח בכל שורות הדו"ח.

ולמספרים: החברה רשמה ברבעון זה גידול של 38% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל. ההכנסות הסתכמו ב-11.7 מיליון דולר. בשורת הרווח הנקי רשמה החברה רווח של 957 אלף דולר, ביחס ל-263 אלף דולר ברבעון המקביל. ובתחום הרווח למניה מדוללת דיווחה ריט על רווח של 10 סנט למניה, גבוה ב-7 סנט מזה ברבעון המקביל.

מנכ"ל החברה, ליעם גלין וסמנכ"ל הכספים, אדוארד אדרייך, פרשו את התחזית למחצית השנייה של השנה, לפיה המכירות בתקופה זו צפויות להיות נמוכות מעט מאלה במחצית הראשונה של השנה.

עם פרסום הדו"ח, העריך המנכ"ל שלמרות מצב הכלכלה העולמי המשפיע על לקוחות החברה, הרי שבסקטורי הטלקום והדטא-קום מגלים הלקוחות עניין במוצרי החברה, המכירות לחברות הטלקום היו חזקות ברבעון האחרון, "הן מאפיינות המשכי פרויקטים עם חלק מלקוחותינו הגדולים, בכללם דויטשה טלקום, טלמקס, וספקי תקשורת גדולים בארה"ב".

החברה, מסר גלין, מתכוננת לאפשרות שמצב השוק יהפוך לקשה יותר, היא מגבירה את מאמצי המכירות והשיווק, אלו אמורים להגדיל את ההכנסות בעתיד. כמו כן, מתכננים בחברה להקפיד על ההוצאות ולבדוק אלו מהן חיוניות ואלו לא.

בנוגע לפרישת ההכנסות הגיאוגרפית, עיקר ההכנסות הגיעו מצפון אמריקה ומערב אירופה, ולכן המכירות באמריקה הלטינית, הנחשבת ליציבה פחות מצפון אמריקה ואירופה, לא היו משמעותיות.

"אוויה תגדיל את העוגה לכולנו"

גלין מדבר על מעורבותה של שחקנית כמו אוויה (סימול: AV), המייצרת מוצרים לשוק הטלקום, ובכללם גם מוצרים המתחרים במוצרי ניהול רשתות הטלקום של ריט. כניסתה של אוויה תאפשר לחברתו להגדיל את נפח השוק שלה וליהנות מגדילת השוק.

הוא מתרשם מיכולת השיווק שמציגה אוויה, ומציין שגם אם בחלק מהמקרים שבהם יתחרו פנים מול פנים, תנצח אוויה הרי שבסה"כ יגדלו היקפי המכירות של ריט.

"לאורך השנים קיימנו מבנה הוצאות רזה, מה שמוכיח עצמו בימים כאלה", הוסיף גלין, עדות לכך שהחברה יודעת להתכונן למצבים אפשריים של הרעה בתנאים הכלכליים הכלליים בשוק.

החברה למדה לאורך השנים להתמקד בשווקים יותר יציבים כגון: צפון אמריקה ומערב אירופה, וכך המכירות לאמריקה הלטינית לא היו משמעותיות. מלבד לקוח גדול של החברה במקסיקו, שלא נראתה עליו השפעה.

מניית ריט טכנולוגיות הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, יורדת כעת ב-5.9% למחיר של כ-3.5 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully