וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפיס: "עד נובמבר נבחר 2 משרדי פרסום"

איילה צורף

17.7.2006 / 11:09

סמנכ"ל השיווק: להחלטה לצאת למכרז אין קשר לבדיקת מבקר המדינה את אופי ההתקשרות של גופים ציבורים עם משרדי הפרסום


"עד תחילת נובמבר נבחר שני משרדי פרסום חדשים שיטפלו בתקציב הפרסום וקידום המכירות של מפעל הפיס בהיקף של 100 מיליון שקל" - כך אומר ל-TheMarker דורון אנג'ל, סמנכ"ל השיווק של הארגון.

לדבריו, כל משרד פרסום מהעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום יוכל להתמודד במכרז, "משרד שהיקף הפעילות שלו, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עומד על מעל ל-70 מיליון דולר בשנה", אומר אנג'ל.

פרט לשני משרדי הפרסום המטפלים בתקציב הפרסום של הטוטו - שלמור-אבנון-עמיחי ויהושע - יכולים כל המשרדים להתמודד במכרז. השאלה היא האם הם יהיו מעוניינים, שכן היסטורית, תקציבי הפרסום של מפעל הפיס מטופלים במשרדים בעלי קשרים לראשי הפיס. שני המשרדים המטפלים כיום בתקציב הם אדלר-חומסקי ובאומן-בר. לדברי אנג'ל גם הם מוזמנים להשתתף במכרז.

האם ההחלטה לצאת למכרז קשורה לבדיקת מבקר המדינה, הבודק בשבועות האחרונים את האופן בו נבחרו משרדי פרסום לטפל בתקציבי פרסום ממשלתיים וציבוריים?

"לפני כשלושה שבועות קיבלתי פניה ממשרד מבקר המדינה, ששאלו האם אנחנו מתכננים לצאת למכרז על תקציבי הפרסום. אמרנו שכן. כבר אז היינו בעיצומן של ההכנות לצאת למכרז. אנחנו לא מחוייבים לקיים מכרז על פי החוק, אבל בוחרים לעשות זאת".

תהליך המכרז יראה כך: בשלב הראשון יתבקש כל משרד שיהיה מעוניין להשתתף במכרז להציג בפני הנהלת מפעל הפיס את היכולות שלו. לאחר מכן יבחרו ארבעה משרדים שיעלו לשלב הגמר. הם יתבקשו להציג פרזנצטיה מקצועית אודות מפעל הפיס, בהתאם להנחיות הארגון. מהארבעה הללו יבחרו שניים שיטפלו בתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully