וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי ניסה לרכוש כ-70% מוואלה!

ערן גבאי

26.7.2006 / 11:02

בזק הודיעה לפני כשבוע כי היא מפסיקה את המגעים למכירת האחזקות בוואלה!. נמרודי סירב להתייחס לידיעה


איש העסקים עופר נמרודי, הבעלים של העיתון "מעריב", ניהל מגעים בניסיון לרכוש קרוב ל-70% ממניות הפורטל וואלה!, כך מאשר בכיר בקבוצת בזק. לדברי אותו בכיר, נמרודי ניסה לרכוש הן את חלקה של בזק בינלאומי (44.5%) והן את חלקה של קבוצת הארץ בוואלה! דרך חברת הכשרת הישוב. הוא הגיש הצעת מחיר לפי שווי חברה של 75 מיליון דולר. שווי השוק של וואלה! כיום הוא כ-67 מיליון דולר. עופר נמרודי סירב להתייחס לידיעה.

אותו בכיר מציין עוד, כי בבזק הסכימו לבצע את המכירה, אלא שבזק כבולה בהסכם המקנה להארץ זכות סירוב ורכישה ראשונה, ובזק נאלצה לסגת מהעסקה. לאפשרות שנמרודי ירכוש רק את חלקה של בזק בינלאומי בפורטל ויחזיק בו לצד הארץ, לא היה סיכוי לקבל את אישורה של הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן.

בזק הודיעה לבורסה לפני כשבוע כי היא מפסיקה את המגעים למכירת אחזקות החברה הבת, בזק בינלאומי, בחברת וואלה!. גורמים בחברה מציינים היום כי ההחלטה שלא לנהל עוד שיחות בעניין וואלה תחייב את בזק להמשיך ולבחון את יכולת הקבוצה למצוא סינרגיה בין פעילות וואלה לפעילות הקבוצה. לדברי אותם גורמים, אין טעם כרגע להמשיך ולנהל מגעים בעניין וואלה!, ואלה הופסקו לגמרי.

הנושא הראשון שנמצא כעת על הפרק הוא מציאת מחליף למנכ"ל החברה, אילן ישראלי. בחודשים האחרונים נכשל ניסיון בבזק לחבר תכנים בין וואלה! לחברת הלוויין yes, וזו היתה גם הסיבה להחלטה לבחון את האפשרות למכור את האחזקה בוואלה!. מאז נעשתה פנייה לקבוצת אי.די.בי, ונוהלו שיחות עם אנשי העסקים שאול אלוביץ' ודודי ויסמן, וכן גם עם עופר נמרודי. כמו כן, נוהלו שיחות לאפשרות שקבוצת הארץ תרכוש את חלקה של בזק בינלאומי בוואלה! כחלק מהלוואה שתעניק בזק להארץ, אך בהארץ הכחישו את הדברים. כעת, כאמור, הפוקוס בבזק חוזר שוב על בחינת ניסיונות לשלב את וואלה! בעסקי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully