וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקת HP-מרקורי מאפשרת ל-HP כניסה לתחומים חדשים"

גיא גרימלנד

26.7.2006 / 11:14

כך קובעת חברת המחקר, פורסטר ריסרץ' בתגובה ראשונה לעסקה בה רוכשת HP את מרקורי בתמורה ל-4.5 מיליארד דולר במזומן

"הנכסים בעלי הערך הגבוה ביותר שרוכשת HP הם כלי הבדיקה של מרקורי, אשר מהווים כשני שלישים מהכנסותיה, ומקיפים כ-11,000 ארגונים מתוך כלל בסיס ההתקנות של מרקורי, אשר עומד על כ-17,500 ארגונים", כך אומרת קארי שוויבר, אנליסטית המתמחה בתחום פיתוח יישומים, בתגובה ראשונה של חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית פורסטר ריסרץ' לעסקה בה רוכשת HP את מרקורי בתמורה ל-4.5 מיליארד דולר במזומן.

"מרקורי מחזיקה בנתח השוק הגדול והמשמעותי ביותר בתחום כלי הבדיקה, אולם מדובר בטריטוריה זרה לחלוטין וחדשה ל-HP. בתור חברה המספקת מערכות, הצליחה HP להתרחב בצורה יפה ביותר לתחום ניהול המערכות (systems management), אולם ניסיונותיה הקודמים להיכנס לתחום טרום-ההטמעה (pre deployment), כגון רכישת חברת Bluestone, לא נחלו הצלחה".

"HP - שהיא זרה לחלוטין לכל השוק העוסק בכלי בדיקה לפיתוח אפליקציות - מוצאת עצמה פתאום כשהיא מחזיקה בנתח גדול ומשמעותי בשוק זה", אומרת שוויבר. "כלי הבדיקה הפונקציונלים של מרקורי, כלי בדיקת הביצועים שלה, והכלים שלה למדידת יכולות ניהול, הם כולם מובילים בשוק, ומהווים יחדיו כשני שלישים מכלל הכנסותיה של מרקורי. למרקורי היה חיסרון עד היום - לא היו לה כלים בשביל לשרת פעילויות בשלבי חיים אחרים במחזור הפיתוח, ובמיוחד כאשר מרקורי התמודדה מול יבמ ומול בורלנד. כחלק מ-HP, שאין לה את חוכמת הרחוב של מרקורי בתחום הבדיקות, חיסרון זה יבלוט עוד יותר. מנהלים האחראים על תחום פיתוח האפליקציות בארגונים ישאלו - ובצדק רב - עד כמה תוכל HP לשמר את יתרונה של מרקורי".

שוויבר מוסיפה ואומרת, כי "כלי בדיקת הביצועים של מרקורי ישתלבו היטב עם פתרונות ניטור הביצועים של HP. יחדיו, HP ומרקורי יכולות להציע פתרון חזק מאוד בתחום הביצועים, אשר יכול להקיף את שלב טרום-ההטמעה, וכן את השלב שלאחר ההטמעה. יתר על כן, נושא בדיקת הביצועים מצוי ברוב המקרים בתחום אחריותה של מחלקת התפעול ב-IT, ולא בתחום אחריותה של מחלקת הפיתוח, ול-HP יש ניסיון רב ומוניטין מעולים בכל הקשור למתן שירות בתחום התפעול".

"לעומת זאת, כלי הבדיקה הפונקציונלים של מרקורי יהיו הברווזון החריג ויוצא הדופן בבריכה של HP. בניגוד לכלי בדיקת הביצועים, הרי כלי הבדיקה הפונקציונלים קשורים באופן הדוק למחלקת הפיתוח בארגון, או לספק עצמאי המספק את שירותי הבדיקה הללו - ולא לארגון ה-IT עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully