וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכ': רבעון 14 של צמיחה בהכנסות ל-116 מ' דולר

אסף רותם

26.7.2006 / 13:44

הרוויחה 6 מיליון דולר. נס צופה ברבעון השלישי הכנסות של 125-119 מיליון דולר

רבעון 14 ברציפות של צמיחה בהכנסות חברת נס טכנולוגיית המידע (IT) נס טכנולוגיות, שהסתכמו ב-116 מיליון דולר בסוף יוני - צמיחה של 24% מהרבעון המקביל, ושל 8% מהרבעון הקודם. הרווח הנקי ניתר ב-49% מהרבעון המקביל והגיע לכדי 6 מיליון דולר, או 16 סנט למניה. ברבעון הקודם הציגה נס רווח נקי גבוה יותר של 6.3 מיליון דולר, והירידה ממנו מיוחסת הן לעונתיות, הרבעון השני נחשב לחלש ביותר בפעילותה המקומית, והן מעלויות הקשורות ברכישת חברת Innova.

התוצאות עמדו בתחזיות האנליסטים, שמתואמות בדרך כלל לתחזית שנותנת החברה.

נס חזרה על התחזית השנתית להכנסות של 485-470 מיליון דולר, מתוכם כ-125-119 מיליון דולר ברבעון השלישי, בו היא צפויה להציג רווח של 22-20 סנט למניה. התחזית דומה לזו של האנליסטים.

צבר ההזמנות של החברה עמד על 532 מיליון דולר בסוף יוני האחרון. בקופת המזומנים של החברה היו כ-57 מיליון דולר בסוף יוני.

רביב צולר, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, שמעסיקה 7,160 עובדים אמר כי "הרבעון השני היה מוצלח ביותר, עם הכנסות שיא ורווח נקי ותפעולי הגבוהים ביותר שהיו לנו אי פעם ברבעון השני, שהוא הרבעון האיטי ביותר שלנו במהלך השנה. פעילות ה-offshore שלנו בהודו, הפעילות במזרח אירופה וקבוצת הטכנולוגיות והמערכות (TSG) המשיכו להפגין ביצועים טובים עם הכנסות גדלות ורווחיות בשיפור מתמיד. האינטגרציה של רכישותינו ב-2005 הושלמה בהצלחה, והאינטגרציה של Innova שנרכשה ברבעון הראשון מתקדמת בהתאם ללוח הזמנים, אם כי עדיין לא מיצינו את מלוא היתרונות הפוטנציאליים. אנו אופטימיים לגבי ההמשך הודות לתנאי השוק והמודל האסטרטגי המוכח שלנו".

בשביל לעמוד ביעד השאפתני שהציבה לעצמה החברה, מכירות בהיקף שנתי של מיליארד דולר, על נס להעביר את מרכז הכובד של הכנסותיה מהשוק הישראלי המוגבל בגודלו לחו"ל. לאחר שברבעון הראשון דווקא היתה עלייה בהכנסות מישראל לכ-50% מכלל המכירות, ברבעון השני הסתכמו אלה ב-45% מסך ההכנסות. אירופה תרמה כ-22% וארה"ב 29%.

נס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 404 מיליון דולר, לאחר שמנייתה טיפסה מתחילת השנה בכ-5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully