וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול של פי 12 בהפסד התפעולי של גיוון ל-2.6 מ' ד'

עומר שרביט

27.7.2006 / 9:22

חומי שמיר, המנכ"ל הטרי, מנמיך ציפיות: החברה מורידה את תחזית ההכנסות השנתית ל-94.5 מיליון דולר

שבוע לאחר שהודיעה על ניוד המלאי שלה לחו"ל, גיוון אימגי’נג מדווחת על גידול בהכנסות הרבעון לצד גידול ניכר בהפסד התפעולי ומורידה את תחזית ההכנסות והרווח לשנה הקרובה.

החברה, המייצרת מערכות ההדמיה למחלות עיכול מיוקנעם, רשמה ברבעון השני של השנה גידול של כ-13% בהכנסותיה לרמה של כ-23 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע מגידול של כ-11% במכירות החברה בארה"ב, שמהוות כ-70% מסך ההכנסות, ומגידול של כ-17% במכירות בעולם.

ההפסד התפעולי תפח לרמה של 2.6 מיליון דולר ביחס להפסד של 214 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, הרבעון האחרון של של גבריאל מירון כמנכ"ל החברה, מסתיים בגידול של ההפסד הנקי בכמעט פי 2 לרמה של 664 אלף דולר, בהשוואה להפסד של 364 אלף דולר ברבעון המקביל.

ההפסד התפעולי במחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-7 מיליון דולר, לעומת להפסד של 640 אלף דולר בתקופה המקבילה ב-2005. ההפסד כולל הוצאות של 1.7 מיליון דולר לאימוץ תקן חשבונאי שאומץ על ידי החברה בתחילת השנה.

בקופתה של גיוון נחו בסוף תקופת הדו"ח מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-90 מיליון דולר. למרות המשך ההפסדים, מנכ"ל החברה חומי שמיר "מרוצה מהישגי הרבעון השני, המשקפים מכירות שיא מחוץ לארה"ב והזמנות שיא למוצר הדגל של החברה - קפסולת ה-PILCAM".

לאחר שלושה חודשים בתפקיד, שמיר ממתן מעט את הציפיות מהחברה, ומורידה את תחזית ההכנסות שלה לשנה הקרובה לרמה של כ-94.5 מיליון דולר ואת תחזית הרווח לרמה של כ-9 סנט למניה. התחזית הקודמת היתה להכנסות של 115 מיליון דולר. במהלך הרבעון השני גיוון ביצעה יחד עם שותפה היפנאי - SUZUKEN - השקעה של 10 מיליון דולר במיזם הפיני בו היא מחזיקה קצת יותר ממחצית מההון. השקעה זו נועדה לאפשר לחברה חדירה לשוק היפני לאחר שקיבלה את אישורי הרשויות במדינה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully