וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eci המשיכה לצמוח עם הכנסות של 170 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

27.7.2006 / 11:15

אחרי עלייה של 11% בהכנסות החברה צופה שלא תצמח ברבעון השלישי אך תשוב לצמיחה ברבעון הרביעי. הרווח - סנט מעל התחזית

בצל צניחה חופשית במחיר המניה, מדווחת הבוקר חברת ציוד התקשורת אי.סי.איי על תוצאות התואמות את תחזיות האנליסטים ומעידות על המשך צמיחה. עם זאת, התחזית להמשך מניחה תוצאות דומות לאלו של הרבעון השני, והחברה צופה חזרה למסלול צמיחה רבעונית ברבעון הרביעי.

אי.סי.איי מכרה ברבעון השני ב-170 מיליון דולר - גידול של 11% לעומת הרבעון המקביל ושל 5% בהשוואה לרבעון הקודם. הכנסות אלה קלעו לתחזית הממוצעת בוול סטריט.

הוצאה של 3.9 מיליון דולר על ההטבה הגלומה באופציות למנהלים ולעובדים בחברה, לצד הוצאות חשבונאיות אחרות על רכישת לורל נטוורקס, הביאו לכך שהרווח הנקי היה 9.6 מיליון דולר, 8 סנטים למניה. רווח זה כלל גם רווח חד פעמי של 10.4 מיליון דולר ממכירת חוב.

בניכוי כל ההוצאות והרווחים החד פעמיים היה הרווח 10.7 מיליון דולר, 9 סנט למניה - סנט אחד מעל לתחזית הממוצעת בוול סטריט.

החברה עידכנה את תחזיותיה וצופה שההכנסות ברבעון השלישי יהיו דומות להכנסות הרבעון השני, שכן הירידה הצפויה בהכנסות חטיבת הגישה בפס רחב, תקוזז על ידי הצמיחה החזקה בחטיבת הרשתות האופטיות.

ברבעון הרביעי של השנה צפויה חזרה למסלול של צמיחה רבעונית במכירות. החברה צופה המשך צמיחה רבעונית ברווח התפעולי הן ברבעון השלישי והן ברבעון הרביעי, וכתוצאה מכך גידול משמעותי ברווחים לשנה כולה.

מניית אי.סי.איי צנחה 36% בשלושת החודשים האחרונים, למחיר של 7 דולרים - המשקף לחברה שווי שוק של 800 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully