וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה - המותג המוביל שנה חמישית ברציפות

סוכנויות הידיעות

30.7.2006 / 9:31

שווי מותג ההלבשה גאפ צנח ב-22%. המותג גוגל קפץ למקום ה-24 בעולם בעקבות זינוק של 46% בשוויו

ענקית האינטרנט גוגל היא הזוכה הגדולה ברשימת הדירוג השנתי של 100 המותגים המובילים בעולם של השבועון "ביזנסוויק" וחברת הייעוץ אינטרברנד. השווי הכספי של המותג גוגל זינק בשנה החולפת ב-46% ליותר מ-12 מיליארד דולר, אשר העניק לו את המקום ה-24 ברשימת המותגים המובילים.

השווי של מותגי אינטרנט נוספים רשם עליות חדות בשנה החולפת. המותג אי-ביי זינק בשנה החולפת ב-18% לשווי של 6.8 מיליארד דולר, המעניק לו את המקום ה-47 ברשימה. שווי המותג יאהו קפץ ב-15% ליותר מ-6 מיליארד דולר (מקום 55).

המפסידים הגדולים ברשימת המותגים השנתית היו מותג הרכב פורד, ששוויו הכספי נפל ב-16% בשנה החולפת ל-11 מיליארד דולר (מקום 30 ברשימה) ומותג ההלבשה גאפ, ששוויו צנח ב-22% ל-6.4 מיליארד דולר (מקום 52).

קוקה קולה שמר על מעמדו כמותג המוביל בעולם זה השנה החמישית ברציפות עם שווי של 67 מיליארד דולר - ירידה של 1% לעומת השנה הקודמת. במקום השני ברשימה, נמצא המותג מיקרוסופט עם שווי של כ-57 מיליארד דולר - ירידה של 5% לעומת השנה הקודמת. במקום השלישי נמצאת המותג IBM, ואחריו ג'נרל אלקטריק, אינטל.

מותג הסלולר הפיני נוקיה נמצא במקום הששי ברשימה עם שווי של 30 מיליארד דולר - זינוק של 14% לעומת השנה הקודמת. נוקיה הוא המותג הלא אמריקאי הבכיר ביותר ברשימה. במקום השביעי ניצב מותג הרכב היפאני טויוטה עם שווי של כ-28 מיליארד דולר. המותגים דיסני, מקדונלד'ס ומרצדס סוגרים את העשיריה הפותחת.

מותג נוסף שרשם התאוששות בשנה החולפת, היה סטארבקס, אשר שוויו זינק ב-20% לכ-3 מיליארד דולר (מקום 91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully