וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת משקיעים בראשות ארנון זו-ארץ על סף רכישת ארטנט מלוני הרציקוביץ' לפי שווי של כ-10 מיליון שקל

ערן גבאי

31.7.2006 / 11:30

כך נודע ל-TheMarker; הרכישה תתבצע באמצעות קרן ההשקעות שהקים זו-ארץ - אלפא נובו-נט; גם בזק בינלאומי, נטוויז'ן ואמת מחשוב התעניינו בחודשים האחרונים בארטנט



קבוצת משקיעים ישראליים בראשות תא"ל במי"ל ארנון זו-ארץ, לשעבר רמ"ט תקשוב וקשר"ר, על סף רכישת חברת האינטגרציה ארטנט מקבוצת עסקיו של לוני הרציקוביץ', לפי שווי חברה של כ-2.2 מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker. הרכישה תתבצע באמצעות קרן ההשקעות שהקים זו-ארץ, אלפא נובו-נט, שמתעתדת לבצע מספר השקעות בתחומי המחשוב והאינטגרציה. לא נמסרו תגובות מצד אלפא נובו-נט וארטנט לידיעה.



עוד נודע, כי העסקה שנרקמת בין הצדדים תכלול רכישת 50% ממניות ארטנט תמורת כ-1.1 מיליון דולר, עם אופציה לרכישת 50% נוספים מהמניות לפי אותו שווי. בארטנט מחזיקים נטקום (50%) ומשקיעים פרטיים מעובדי החברה (50%). ארטנט עוסקת באינטגרציה, אבטחה, תכנון והקמת רשתות, ועל פי הידוע, רושמת מחזור שנתי של כ-9-8 מיליון דולר. עם זאת, לחברה היקף חוב גבוה ומשתנה בהתאם לזכייה במכרזים שונים.



הרציקוביץ' מבקש כבר יותר משנה למכור את ארטנט, שריכזה את תחום מערכות המידע בקבוצת נטקום, כחלק מאסטרטגיית ההתייעלות של הקבוצה. בחודשים האחרונים התעניינו בארטנט החברות בזק בינלאומי, ואמת מחשוב.



קרן ההשקעות של זו-ארץ השקיעה לפני כשנה בחברת GBS הפועלת בתחום פתרונות מחשוב מנוהלים לעסקים קטנים ובינוניים, שהוקמה ב-2002. זו-ארץ מנהל את הפעילות של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully