וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה טלקום בחרה ב-ECI כספקית בלעדית של נתבי קצה לרשת מטרו איתרנט; היקף החוזה לא פורסם

אסף רותם

31.7.2006 / 11:30

הנתבים מסופקים ע"י חטיבת הנתונים של אי.סי.איי, שהיא למעשה חברת לורל נטוורקס שנרכשה אשתקד; באוסקר גרוס העריכו לאחרונה כי הטמעתה של לורל נטוורקס היא איטית



לאנליסטים בוול סטריט אין הסבר חד משמעי לצניחה של 45% במניית תוך שלושה חודשים בלבד. באוסקר גרוס טענו כי ההתקדמות בהטמעת לורל נטוורקס, שנרכשה לפני שנה, והפיכתה לחטיבת הנתונים של אי.סי.איי היא איטית, וחתכו את מחיר היעד מ-14 ל-9 דולרים.



למרות חוות הדעת של אוסקר גרוס, היום נראה שיש התקדמות בחטיבת הנתונים, לאחר שהחברה דיווחה על חוזה עם לקוח ותיק ואסטרטגי מבחינתה, KT (קוריאה טלקום) - לו תספק באופן בלעדי נתבי קצה, בחוזה שהיקפו לא פורסם.



KT היא ספקית שירותי הטלפון והאינטרנט המובילה בקוריאה, והיא תפרוס את נתבי הקצה של אי.סי.איי על גבי רשת המטרו איתרנט (Ethernet) שלה. הנתבים מסופקים ע"י חטיבת הנתונים של החברה, לשעבר, כאמור, חברת לורל נטוורקס. אי.סי.איי צפויה להתקין נתבי ST200 נוספים ברבעון השלישי של 2006.



באמצעות הטמעת הפתרון של אי.סי.איי תוכל KT להציע ללקוחותיה העסקיים קישוריות Ethernet במהירות של עד ג'יגה-בייט לשנייה וכן שירותים מתקדמים, ובחברה מקווים כי תוכל ליצור הכנסות חדשות ולהגדיל את ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU). במסגרת הפריסה יוחלפו המתגים הישנים בהדרגה, על מנת לייעל את ניהול הרשתות של KT.



אביאל טננבאום, נשיא חטיבת המכירות של אי.סי.איי לאזור דרום מזרח אסיה, הוסיף: "אי.סי.איי הופכת לספק ראשון במעלה של ציוד רשתות תקשורת בקוריאה. KT היא אחת מחברות התקשורת המתוחכמות ביותר בעולם ובחירתה בנתבי הקצה שלנו בעבור רשת KORNET היוקרתית שלה היא בעלת חשיבות מיוחדת עבורנו". עוד הוסיף טננבאום, כי "אנו עובדים עם KT החל משנות ה-90, ומרוצים מאוד מהרחבת קשרינו עימם ליישומי רישות נתונים."


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully