וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מלם תטמיע מערכת SAP בחברת דיפלומט בהיקף של 7 מיליון שקל

גיא גרימלנד

31.7.2006 / 14:30

ציאלון צראף, מנהל מערכות מידע בדיפלומט: "החברה בחרה במערכת SAP מכיוון שזו תשפר את ביצועי הארגון על ידי הפעלה יעילה של התהליכים העסקיים"



קבוצת זכתה בביצוע פרויקט בהיקף של כ-7 מיליון שקלים, ליישום תוכנת SAP בחברת המכירות וההפצה דיפלומט. במסגרת הפרויקט תיישם ותטמיע חטיבת ה-SAP במלם את חבילת My SAP Business Suite על מגוון המודולים שלה, תוך התמקדות במודול ניהול המחסנים וההפצה. עוד יוטמעו כלים לניתוח מידע ניהולי ללקוח. הפרויקט החל כבר במהלך חודש יולי.



"חברת דיפלומט נמצאת בתהליך צמיחה משמעותי בשנים האחרונות. עם הצמיחה, עלה הצורך בשדרוג כלל מערכות המידע בחברה. דיפלומט בחרה במערכת SAP, מכיוון שזו תשפר את ביצועי הארגון על ידי הפעלה יעילה של התהליכים העסקיים ותעניק לדיפלומט יתרון תחרותי משמעותי, בעיקר לטווח הארוך", ציין ציאלון צראף, מנהל מערכות מידע בדיפלומט.



דירוג BDI-CODE של ענף שירותי המחשוב והאינטגרציה שהתפרסם אתמול, קבע כי קבוצת תים-מלם מדורגת במקום השני מבחינת היקף הכנסות. הללו הסתכמו בשנה החולפת בכ-1.12 מיליארד שקל, זאת לאחר שתים רכשה 65% ממניות מלם. נס טכנולוגיות דורגה ראשונה, עם הכנסות של כ-1.73 מיליארד שקל. לפני מספר ימים הודיעה הרשות להגבלים עסקיים על אישור המיזוג בין מלם לבין תים מחשבים ומערכות.



מלם הודיעה כי היא נסוגה מרכישת פעילות תים בידי מלם, תמורת כ-103 מיליון שקלים, בעקבות התנגדותם של בעלי מניות מיעוט בחברה. הללו טענו ששלמה אייזנברג ביקש לרכוש את תים בכדי להימנע מחלוקת דיווידנד לשאר בעלי המניות במלם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully