וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

94% מהגולשים מחוברים בפס רחב

איילה צורף

31.7.2006 / 14:49

סקר TIM מגלה כי בישראל יש 3.7 מיליון משתמשי אינטרנט - עלייה של 9%. כ-95% מהם נוהגים לגלוש מן הבית

מגמת העלייה בהיקף הגולשים ובשעות הגלישה באינטרנט בישראל נמשכת. מנתוני סקר TIM של חברת TNS טלסקר עולה כי בישראל יש כיום 3.7 מיליון משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, עלייה של 9% לעומת כמות הגולשים ביוני 2005. הללו מהווים 52% מסך אוכלוסיית מדינת ישראל.

רמת החדירה של הגלישה באמצעות הפס הרחב בישראל היא אדירה - כמעט כל הגולשים בישראל מחוברים באמצעות פס רחב, שירות שהושק באופן רשמי רק לפני כארבע שנים בלבד. מהסקר עולה כי 96% מהגולשים מחוברים באמצעות פס רחב. היתר - 6% בלבד - עדיין מחוברים באמצעות חיוג מודם על בסיס קו טלפוני. שיטת חיבור זו הולכת ונעלמת מהשוק הישראלי.

עוד עולה מהסקר כי 73% משתמשים באינטרנט לפחות פעם ביום (לעומת כ-69% ביוני 2005). סקר TIM נערך ברובו הגדול לפני שפרצה הלחימה בצפון. אי לכך, לדעת עורכי הסקר, הסקר משקף בעיקרו את הרגלי הגלישה בימי שיגרה (בתקופת עריכת הסקר: יוני-יולי 2006).

כ-95% מכלל משתמשי האינטרנט נוהגים לגלוש מן הבית וכ-61% נוהגים לגלוש גם ממקומות אחרים מחוץ לבית (עבודה, בתי ספר, חברים, קפה-אינטרנט, וכד').

בראש רשימת שימושי האינטרנט ניצבים השימושים הבאים: דואר אלקטרוני (99% עושים שימוש עיקרי באינטרנט לצורך שליחת וקבלת מיילים) חיפוש מידע (96%), קריאת חדשות ועיתונים אינטרנטיים (86%), הורדת תוכנות או קבצים (76%), צפייה בקטעי וידיאו (74%), שימוש בתוכנות למסרים מיידיים (62%), קנייה של מוצרים ושירותים (60%) ומשחקים (57%).

זו הפעם הראשונה שסקר TIM בוצע כסקר מקוון בקרב הפאנל גולשים. עד כה הסקר היה מתבצע טלפונית, ורק השנה, כעת, הסקר עבר להיות סקר ממוחשב, שהפאנל מאפשר גישה למחשביו כדי ללמוד את הרגלי הגלישה שלו. הסקר הנוכחי הקיף מדגם של כ-1,100 משתמשי אינטרנט (גילאי 13+) מפיזור ארצי ומייצג של ישובים יהודיים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully