וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנט וליהמן ברדרס יקימו בבודפשט פרויקט מגורים בהשקעה של יותר מ-600 מיליון שקל

אסף רותם

31.7.2006 / 15:38

בנאנט מעריכים כי הפרויקט שכולל 1,800 יחידות דיור, יניב מכירות של כ-800 מיליון שקל; החברה מוחזקת בשיעור של כ-31% על ידי אולימפיה נדל"ן ובשיעור של 25% על ידי לוינשטיין



חברת נאנט נדל"ן, מקבוצת אולימפיה נדל"ן, מרחיבה את שיתוף הפעולה עם בית ההשקעות ליהמן ברדרס ואת פעילותה בהונגריה, בעסקת ענק.



נאנט חתמה על הסכם לרכישת קרקע ברובע 9 בבודפשט, בירת הונגריה, תמורת כ-67 מיליון שקל (כ-12 מיליון יורו). החברה צפויה לקבל מימון בנקאי בהיקף של 50% לצורך רכישת הקרקע, שמשתרעת על פני כ-75 דונם, ובכוונת נאנט להקים עליה פרויקט מגורים גדול בהיקף של כ-1,800 יחידות דיור על פני שטח כולל של כ-100 אלף מ"ר. היקף ההשקעה הצפוי בפרויקט נאמד ב-616 מיליון שקל (כ-110 מיליון יורו), כאשר נאנט תקבל מימון ל-85%-80% ממנו, כמקובל בשוק. בחברה העריכו את היקף המכירות הצפויות של הדירות בפרויקט בכ-800 מיליון שקל (כ-143 מיליון יורו). בנק ההשקעות ליהמן ברדרס, עימו חתמה נאנט על הסכם שיתוף פעולה בסוף שנת 2005, צפוי להיכנס לפרויקט בשיעור של 50%.



בסך הכל, יהיה זה הפרויקט הרביעי במספר שבו נאנט משתפת פעולה עם ליהמן ברדרס. בשבוע שעבר, דיווחה נאנט כי חתמה על הסכם להכנסת ליהמן ברדרס כשותף בפרויקט בוורשה, פולין, וכי תרשום מהעסקה בוורשה רווח הון של כ-12 מיליון שקל, שיוכר ברובו ברבעון השלישי של 2006.



אוסקר כצנלסון, מנכ"ל נאנט, אמר היום: "אנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם ליהמן ברדרס, ומשוכנעים כי נמשיך להשקיע יחד בפרויקטים אטרקטיוויים בפולין ובהונגריה, שיבטיחו לנאנט ולבעלי מניותיה רווחיות גבוהה. נאנט מעורבת כיום בהקמתן של כ-9,400 יחידות דיור במזרח אירופה, והפכה תוך זמן קצר לגורם מוביל ומוכר בשוק הנדל"ן בפולין ובהונגריה, מה שמקנה לה יתרון יחסי בעיסקות ובגישה ל-Deal Flow איכותי".



נאנט נדל"ן, שמניותיה הונפקו לאחרונה בבורסת AIM של לונדון, מוחזקת בשיעור של כ-31% על ידי חברת אולימפיה נדל"ן. נאנט, שמניותיה עלו מאז הנפקתה בשיעור של כ-6%, נסחרת כיום לפי שווי חברה של כ-890 מיליון שקל, כך ששווי אחזקתה של אולימפיה בחברה מסתכם בכ-275 מיליון שקל. חברת לוינשטיין הבורסאית מחזיקה בכ-24.6% נוספים ממניות נאנט.



נאנט השלימה אתמול גיוס בהיקף של כ-54 מיליון שקל באמצעות הנפקה פרטית של איגרות חוב למשקיעים מוסדיים בשוק הישראלי. מדובר בהרחבת סדרת האג"ח שהונפקה למשקיעים ביולי 2005.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully