וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה שומרת על מעמדה כיעד ההשקעות המוביל באירופה; גידול בהשקעות של חברות ישראליות בבריטניה

TheMarker

31.7.2006 / 17:31

ארה"ב - המשקיעה הגדולה ביותר בבריטניה; השקעות חדשות בבריטניה ממדינות שונות בעולם יצרו בשנה החולפת 34 אלף מקומות עבודה חדשים, לפי דו"ח של הזרוע למסחר והשקעות



בריטניה שמרה בשנה החולפת על מעמדה כיעד המרכזי להשקעות באירופה. כך עולה מהדו"ח השנתי של הזרוע למסחר והשקעות של בריטניה (UKTI). לפי הדו"ח, הסוקר את ההשקעות בבריטניה שביצעו חברות ממדינות שונות בעולם בשנה החולפת, המשקיעה הגדולה ביותר בבריטניה היא ארה"ב. 446 השקעות בפרויקטים חדשים היו של חברות אמריקאיות, ואלו יצרו 24,455 מקומות עבודה חדשים. מדינות נוספות שהובילו בהשקעות בבריטניה היו יפאן, עם 84 השקעות חדשות, קנדה עם 75, גרמניה עם 67 וצרפת עם 59 השקעות בבריטניה השנה.



עוד עולה מהדו"ח כי נרשמה בשנה החולפת עלייה בהשקעות של חברות ישראליות בבריטניה. 13 חברות ומשקיעים מישראל השקיעו בבריטניה בשנה החולפת, לעומת 5 בלבד בשנה הקודמת. בכך עברה ישראל מדינות כמו סינגפור, פולין ורוסיה. ההשקעות מישראל תרמו לשוק העבודה בבריטניה כ-150 משרות חדשות. מדובר בגידול של כ-30% במספר המשרות שיצרו השקעות ישראליות לעומת השנה הקודמת.



מספר ההשקעות החדשות הכולל בבריטניה עלה בשנה החולפת ל-1,220, לעומת 1,066 בשנה הקודמת. ההשקעות החדשות יצרו 34,077 מקומות עבודה חדשים בבריטניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully